AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
8.063

Bmw 325 e90, rätt pris?

Sida 1 av 3
JF
257
JF.
335i Coupe -07
Fick syn på den här 325an Länk

Den har ju gått en del mil, bör man akta sig eller va tror ni? Och va är rätt pris på bilen?
Roffa1
Bilen ser ju fin o välskött ut och milantalet avskräcker ej heller. Försök o pruta några tusen om det är möjligt. Tror inte den ligger ute så länge till den lär nog hitta en ny ägare ganska så omg.
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Här har du ett alternativ. ca 10k dyrare, men har i gengäld gått 4000mil mindre.
Länk
st
768
stooges
Mercedes W204
Porsche 996
Men hur skriver människan!!!!!
Mycket piggare än 318/320 inte mycket slöare än 330.
Vad är det för privatsäljar snack ;)

Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
Marin är det din bil (fd bil)?
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Japp.
318/320/330 är bara sökord för att få träff.
råbban
18" (bild) stämmer ej .
råbban
Mitt inlägg gällde den första bilen som det länkades till.... Den har M193 vilken bara finns i 17" mig veterligen.

Den andra bilen som diskuterades , har ej sportstolar vilket brukar kunna sänka priset en del.
JF
257
JF.
335i Coupe -07
Bilen som du länkade till Marin har gått mindre mil helt klart, men saknar sportstolar vilket jag tycker att bilen ska ha, sen är färgen tveksam på den.

Men panelen tycker att den silverfärgade bilen som jag länkade till verkar ganska bra då?
Och de är 17" m-sport fälgarna som sitter på, miss från säljarens sida.
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

M194 heter dom men i övrigt är det rätt det du skriver...finns bara i 17".

___
//Ulf
JF
257
JF.
335i Coupe -07
Så synd att den här bilen saknar xenon ljus Länk

annars hade den varit ett bättre val tycker jag. Utan xenon ljus är de väl nästan osäljbart?
M-Paket kompenserar att det nog går på ett ut.

Stephan
Bilen Marin länkar till skulle jag aldrig se som ett alternativ eftersom den saknar den viktigaste utrustningen. Den bil som tråden handlar om tycker jag verkar som ett helt ok objekt som jag gärna skulle köpa, med reservation för att jag inte vet nåt om bilen.

M-sportbilen som saknar xenon skulle lätt ha köpt, xenon tillför inte så mycket så att det skulle bli avgörande för mig.
Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
Jag skulle lätt valt M-paket bilen som JF länkar till om du får ihop budgeten. Tror också den kommer stå sig bäst i pris den dagen du ska sälja.
JF
257
JF.
335i Coupe -07
Var och tittade på den Blåa idag, den var verkligen inte i mycket bra skick som säljaren lovade. De var repor lite varstans över hela bilen. Jakten fortsätter....
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Sjukt bra pris på den första länken (silver). Hade jag letat efter en E90-325 hade jag nog slagit till direkt. Den lär försvinna snart!
Vad är det som saknas på Marins bil i utrustningsväg som är så viktigt? Den har metallic, SCHiin, klimator, farthållare, ESP, CD etc etc...har inte utrustningshetsen gått för långt?

Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Sportstolar är hårdporr för blivande e90 ägare ;-)
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Den saknar sportstolar och xenon vilket för många är grundförutsättningar på E90. Dock så går ju allt att sälja för rätt pris. Först nu den börjar närma sig rätt dock ;)

En annan sak som gör den lite svårare att bli av med är nog färgen som kan vara lite svårsmält för den stora massan.

-------
//Lövet
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Med tanke på att jag fick runt 160.000 för min förra E90 (Monacoblå) för 1 år sen med läder, sportstolar, bi-xenon, ESP, PDC, Professional stereo, multiratt mm och exakt samma miltal som den silverliga E90:n som finns med i första inlägget skulle jag vilja säga att den bilen är det jä*ligt bra pris på.
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
>>Grodan
Du fick extremt bra betalt för din bil. men det var andra tider.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.