|
|
|
|---|---|
|
då när m3 E46 var köpt, så mycket vill ju ha mer:D tänkte ta å trimma den lite, har läst lite på AP om de, de bästa är kompressor men de finns ju även v-tech vad skulle man kunna plocka ut om man öppetfilter gruppm slut burkar med raka rör från motorn med racer cat v-tech kolfiberinsug (är ju så snyggt) andra kammar å v-tech är de mappaning eller bara ett chip? var kan man annars mappa bilen, de måste vara de bästa tack på förhand vad ska man köpa för kammar? någon som bytt å kan berätta lite? | |
|
du kan ju börja med att öppna den stora plånboken allt du räknade upp slutar över 100 000 så ta och köp ett kompressorkitt istället isf annars kan du höra med köhler racing dom har kammar och insug |
|
|
Ojj va är de som kostar så satans mkt? Insug ligger väl runt 10.000 Kammar? System köpas beg eller USA Luft filter kan la inte kosta mer än 3000kr |
|
|
Gruppe m 40 000 nytt insug ca 20 000 sen kammar och mappning |
|
|
hitta gruppe m för ca 10.000 på ebay nytt letar efter insug nu men kan inte hitta något:/ hur är de med mappning då var kan/ska man göra? |
|
|
Det för 10 000 är inte i titan utan i rostfritt trodde du menade det i titan sen kattarna är ju ca 12 000 ca 4000-5000 men ring och prata med Köhler dom har allt godis du vill ha kanske överdrev med 100 000 men att det kostar 2000-3000kr/hk tror jag men uppdatera oss gärna sughästar inger ju en viss respekt :) |
|
|
Om jag skulle vilja ha originalsprutet ommappat skulle jag definitivt vända mej till TurboCenter i Sthlm. Handlar väl om runt 10k. Kammar är nog runt 20k. Hittade dock inga vid en snabbsökning. --------------------------------- If you can´t drift it - ditch it! |
|
|
Vad kan man tänkas att få ut via en mappnig med org sprut? Om de är spec ovan, dock utan kamar? |
|
|
30 hk BMW CS #07491 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.