|
|
|
|---|---|
|
Hej, Har nu hittat en bil jag funderar på att köpa. Vill bara kolla lite med er om vad ni tycker ang denna. Åsikter om färgval och utrustning osv. Länk Mvh /andreas. | |
| Är priset ok ? tänkte å milen | |
|
Jag får bilen för 195.000kr. Då skall rutan bytas pga stenskott också. Vet inte vad jag tycker om milen riktigt därför jag söker lite andra åsikter om den... Tanken är att ha bilen i 2-3 år kanske max... Om jag känner mig själv rätt :) Max budget är väl 200-210k... /andreas. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Ser väl väldigt bra ut och det största värdetappet är ju gjort redan. Är den i skick som det utlovas så är det nog ett riktigt bra köp. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| Kör du väldigt mycket eller varför skulle milen vara ett problem? | |
|
Jag har tänkt att ha bilen som åretrunt bil istället nu när jag såld min Z3 Coupe, så den kommer gå mellan 1500-2000 mil per år. Så jag kör inga mängder med den :) Vad tror ni om värde på en sånhär bil om 2-3 år? Vad tycker ni om beige skinnklädsel, jag hade gärna haft svart och alulister... Lister kan man kanske fixa efteråt dock. /andreas. |
|
|
Ser fin ut, kul med så mycket utrustning. Om du gillar den blå färgen och skicket stämmer så är det nog ett bra köp. |
|
| Ser fin ut, den blå färgen gör sig inte rättvis på bild tycker jag. I verkligheten och i synnerhet på kvällen så är det en riktigt cool färg. | |
|
Färgen är jag inte speciellt tveksam till, den är snygg och jag tror att jag kan lära mig att leva med den:) Har haft en blå TT innan som var helt ok. Dock så är denna färgen snyggare. Skall suga på detta över helgen, så blir det ny bil till midsommar förhoppningsvis. Skall slänga min Citroën C2 först bara :) /andreas. |
|
| Låter bra det, e90 är en riktigt underhållande bil och 330 motorn är grym! | |
| För 195 så tycker jag att den helt klart är värd sitt pris. Bra utrustning, för åren inte avskräckande mil och en riktigt kul bil. | |
Roffa1 |
Kanske ett bättre KLIPP! Länk Om du tycker 335:an verkar intressant så går det säkerligen att pruta något på priset. Tycker den verkar mer prisvärd än 330:in med tanke på mil o årsmodell. |
|
Färgval m.m är ju - eller borde vara- subjektivt. köp en du tycker är fin, inte vad någon annan tycker. Å anra sidan, finns det någon som tycker det är en ful färgkombo? ;) Ang priset (som är OT) så hittade jag denna som rikt Länk Har inte navi eller aut, men 2 000 mil mindre och 25 lappar billigare. |
|
Roffa1 |
Rupert: Jag tycker färgkombon är vedervärdig. speciellt bilens blå lack. Men som tur är så är smaken olika;-) |
|
Du har väl rätt i det, tänkte mig mest åsikter av personlig typ som rör färgval osv. Jag kan tänka mig beige skinn, min tjej är inte lika sugen på det :) För jag tänker lite iskallt att jag kan byta interiörlisterna om jag skulle tröttna på dom. Har scannat marknaden ett bra tag nu :) Så har sett den, men jag vill ha Navigation Professional, M-Paket, Xenon och gärna skinnstolar, resten är bonus typ... Så alla bilar utan Navigator går bort. Dock så får man ju en liten prisjämförelse här, så helt fel ute känns inte 195k. Har hittat en Röd Touring också dock 325, som jag funderar på men den har inga skinnstolar... Och den kostar 190 i utgångspris innan prut... /andreas. |
|
|
Roffa1 >> Haha, ja det är sant. Men vi båda har bluewater så något gemensamt finna det dock! 335:an verkade dock rätt trevlig. Ännu mer OT, jag tycker mig alltid se rikligt utrustade bmws till ok pris i skåne, av ngn anledning - kanske bara är jag som tycker det dock. |
|
|
Missade helt inläggen ovan ang 335:an :) Har kollat på den och en annan svart liknande 335:a, men jag har förnuftigt nog... Kommit fram till att jag inte skall köpa en 335. Får sen svart för 230 typ och den Blå i länken ovan har jag inte pratat pris med, men några 200 kommer den inte komma ner i, precis som den svarta kommer stanna på 230. Så då får det bli andra alternativ :) /andreas. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.