AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
2.242

Buckelutmassering i Karlstad

da
1.996
danielb
I4 M50 -24
jaha, efter 9 år med bilen och alltid parkering på säker plats vid besök på anläggningar där kreti och pleti inte klarar av att respektera andras grejer, så hittade jag igår ett rejält dörrupslag på bakdörren!!
Gissar att det är ifrån Ulla-Rosas Volvo 240, det är förmodligen något av hennes barn Kevin eller Liam som hade bråttom in till Happy Mealen och glassen som slängde upp den rostiga dörren i full kareta mot min blanka fina nypolerade bil.

Hursomhelst, är det någon som känner till något bra ställe eller person i anslutning till Karlstad som sysslar med buckelutmassering?
C.
590
C.Ek
Lexus IS250 -08
Känner igen det där. Har börjat dubbelparkera (speciellt vid Bergvik) och ibland ta handikapplatsen när det är lugnt, så jävla irriterande att folk likaväl ska trycka sig in bredvid en hur man än står. Hade namnet på en som jag träffat genom jobbet som sysslade med sådant men dessvärre hade jag inte kvar numret. Ska kolla med en kompis som också hade kontakt med honom om han har kvar det så PM:ar jag det.
Mo
55
Morten81
525iA Touring -04 E39
En kille som heter Jörgen är bäst i stan. Autowåx använder sig av honom vet jag. Han har ett företag som heter Karossteknik, finns i samma lokaler som Småbilcenter(tror det heter så), ligger på Våxnäs på gatan ovanför Autowåx.
da
1.996
danielb
I4 M50 -24
Grymt bra tips, tar en tur dit till veckan och kollar, tack!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.