|
|
|
|---|---|
| Bara för skojs skull någon som har någon gissning på vad enombyggnad med CSL luftboxskulle gå på. Är jävligt sugen men kan tänka mig att det ligger på en 50 000kr eller så. Eller har jag fel? | |
|
Bara för skojs skull någon som har någon gissning på vad en ombyggnad med CSL luftbox skulle kunna tänkas gå på? Är jäkligt sugen men kan tänka mig att det ligger på en 50 000kr eller så. Eller har jag fel? Mer eller mindre? Hittade en länk med priser Länk Vad tror ni? Hittade ingen edit funktion. |
|
| Har redan monterat CSL bromsar fram, installerat M-track mode och CSL ratt plus att jag beställt CSL handbroms. Mycket vill ha mer som man säger :-) Är det praktist genomförbart att fixa motorn? | |
|
Hej, Har inga exakta siffror men har för mig att jag har hört att bara själva kolfiberboxen ligger på runt 60k sedan tillkommer en hel del andra prylar och saker runt om, men kolla på e46fanatics m3forum, vet att det är en hel del personer som gjort denna modifikationen till sina bilar. Mvh Jocke |
|
| Känns som att du är inne på att göra allt i CSL-stil men om du bara vill ha lite mer sugmotorhästar så hör med Köhler, han är riktigt duktig! | |
|
Hej! Tackar för svar! Vem är Köhler? Någon hemsida eller dyligt man kan kolla på? |
|
|
Länk Mvh |
|
|
Jag har handlat lite OEM CSL prylar från www.motorsport24.de Riktigt bra kille där, grymt intresserad och hjälpsam. Han säljer en i kolfiber, dock inte OEM CSL airbox men likvärdig?: Länk |
|
NeZaN |
M3blackpearl Är CSL-bakluckan som dom säljer OEM? /NeZaN BMWCS Medlem nr: 08109 |
|
Tror inte den de har på hemsidan är OEM. Man han säljer OEM luckor "under disken". Daniel heter han som sköter motorsport24. Han har jobbat med försäkringsärenden på BMW tidigare och har kontakter rätt på källan. Han får tag på mer eller mindre exakt vad du vill. Kostade mig cirka 11 000kronor att få en OEM lucka hemskickad till Sverige från honom. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.