AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
5.143

Bild: Nya njurar Blank svarta

Ma
1.350
Maxad
Ferrari 458
Range Rover Sport
Bmw M3 CS G20 LCI
Bytte ut njurarna till svart idag =) Tycker det vart ganska stor lyft med dem faktiskt, vart lite mer aggressiv stuk.
Vad tycks ?

Länk
C.
590
C.Ek
Lexus IS250 -08
Snyggt! Hade också blanksvarta njurar på min 525:a och min nuvarande Dodge Magnum är också "murdered out" så jag ger definitivt tummen upp!
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Är det bara M-sport + svarta njurar? Jättesnyggt! Vart köpte du dom?
//Marin
Ma
1.350
Maxad
Ferrari 458
Range Rover Sport
Bmw M3 CS G20 LCI
Tack :)
Marin, va menade du där ? Bilen har M-chassi och M-paket om dt va d du menade ?
Köpte dem hos bmw själva faktiskt
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Tycker det ser skitbra ut! Jag får hem en svart e92 imorgon, som jag kommer uppgradera med m-sport + svarta njurar. Nu vet jag hur den kommer se ut ;-)
looking really good :D
Visa användare
227
darkus
BMW 530i -94
Stiligt Maxad.
Jag ska oxå byta till svart på min E90. Ett problem uppstod dock, själva överdelen på ena sidan lyckas jag inte få bort pga att en skruv bara går runt. Mässingsgängorna i plasten har väl lossnat typ. Vågar man bryta av överdelen och försöka knipsa bort det med avbitare eller ska man hellre ta en hovtång under huven och försöka dra ur skruven med våld?? Plåten är ju jävligt tunn där överdelen sitter så jag är rädd att man kanske bucklar plåten eller nåt.

Nån som har nåt bra tips eller kanske råkat ut för samma sak??

Angels Lie To Keep Control
Snyggt, funderar också på att köpa svarta performancegrillen till min montegoblå.
Kostar dom fortfarande runt 2000 kr hos BMW?
Runt 1100kr kostar de väl har jag för mig.

Ingen som vet nån lösning på mitt "lilla problem"?

HadesInFlames: Du kan inte borra bort huvudet på skruven? På så vis behöver du inte bända och riskera att böja plåten runt.
bo
11
borje33
BMW 325d Touring -08
Hade samma problem, jag lyckades försiktigt bända loss den. Så nu när den silvriga är borta så sitter skruven kvar i den.

Observera att ta det försiktigt.

Ma
1.350
Maxad
Ferrari 458
Range Rover Sport
Bmw M3 CS G20 LCI
Clubsport, dem kostade runt 1200..fast nu efterhand ångrade jag mig att jag inte köpte dessa i kolfiber :( backspeglarna ska folieras snart så d hade sett snyggare ut tror jag
Finns hundratals annonser med svarta njurar på ebay tyskland för 450kr ink frakt.
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Jag fick hem mina grejer idag. Svarta njurar, kolfiber läpp/backspeglar/frontspoiler. Ska monteras nästa vecka. Bifogar en bild när den blir klar.
Maxad:
Åfn, är det dom i kolfiber jag tänker på när jag tror mig ha sett att dom kostar 2000 kanske.
Hmmm, ja borra bort skallen är nog det klokaste kanske. Får se till att hitta nån ersättningsskruv som har lika bredd och platt skalle först bara, för jag antar att inte BMW har såna liggandes så man kan skaffa en direkt av de?

Tack för tipsen iaf.

Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Jag får inte ut mina (pre-facelif), de sitter med tre-clips på varje sida men jag får inte ut dem. Nån som vet hur man kan får ut dem, behöver man behöva verktyg samtidigt som man trycker in clipsen? Ska också sätta dit svarta, men mattsvarta.
Ma
1.350
Maxad
Ferrari 458
Range Rover Sport
Bmw M3 CS G20 LCI
Guys dem sitter som fan asså..man får rycka i dem rejällt, känns nästan som om fronten ska lossna när man drar i dem :(
Jag drog i dem som bara den samtidigt som jag drog upp/ner den med verktyg..klipsen kommer man inte åt så bra åtminstonde inte alla samtidigt som det behövs..
Jag upptäckte oxå att de satt som fan så jag vågade inte dra i njurarna. Skulle göra service på min bil en vecka efter köpet så jag bad helt enkelt BMW montera de vilket de gjorde. Tyvärr bytte de inte överdelen så jag får ff brottas med den ena skruven som bara gick runt

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.