|
|
|
|---|---|
|
Jag får helt enkelt inte loss den, och vill inte förstöra den genom att ta i för mkt. Vad är tekniken och går det att byta batteri i den? Tack på förhand! | |
|
Bara dra en rakt ut. kan ha ärgat om den suttit i flera år. Batteriet är svårt att byta då det är fastlött utan lödöron. finns däremot att köpa på ebay både den vita som det ska vara i en E24 och de svarta nyare. Mvh Jonas B. |
|
| Min hade också fastnat benhårt. Skruvade loss den fasta delen från handskfacket, badade nederdelen i 5-56 i flera omgångar och lyckades lirka loss den från fästet till slut. Batteribyte är som sagt svårt... Om du ska beställa från e-bay kan du väl tipsa mig om vad du hittar. Eller kan vi sambeställa? | |
|
Tack för svar! Passar denna månntro? Länk |
|
|
Jo de passar, men ska den sitta i en E24 ska den vara vit egentligen. letade lite på ebay.se som jag handlar från,men ska söka var jag köpte min förra året. Mvh Jonas B. |
|
|
Dom finns väl att beställa hos BMW? Jag köpte en ny till min svarta för några år sedan och den var inte så dyr heller, drygt 100:-. Mvh Fredrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.