|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Imorgon, tisdag, hämtar jag ut bilen! Känns pirrigt... :) *Best Man Wins* | |
|
Kul!...inte utan att man blir avis...Vilken färg har du valt? övrigt om bilen...berätta gärna! :) Jag tänker INTE köpa vingar för pengarna |
|
|
Det blir jag med på onsdag förhoppningsvis... =) "Second place is the first loser" /// Mvh Laurin |
|
|
Trevligt! En M3 sitter inte fel. Det är bara att gratulera. //Schnitzer |
|
|
BMWCoupe: Dan före dopparedan, kul och grattis till nya bilen hoppas det funkar stabilt! Asken |
|
| Grattis, lycka till och kör nu in bilen ordentligt, bara!! | |
|
Nu är det juh tisdag...Nåå hur känns bilen BMWCoupe? Jag tänker INTE köpa vingar för pengarna |
|
|
:)) Ja, vad säger man.... jag ser väl ut som ett barn på julafton... Maken till trevlig kärra har jag väl aldrig konfronterats med (jo, när jag testkörde!). Har kört 15 mil idag, o det kliar i fingrarna att sätta sig bakom ratten igen, men eftersom jag tagit ett par glas vin så får jag vänta tills imorgon :) Man experimenterar med de olika körprogrammen, kör automat/sekvensiellt, fram o tillbaka... får vara aktsam att inte varva för mkt bara! Lätt hänt... Polarn fick provköra, han bara satt o flinade när han växlade ned o det där härliga nedväxlingsljudet kom!! Ah..... får nypa mig i armen...är det sant? äger jag verkligen denna bil? Varför kan det inte bli morgon snart.....? *Best Man Wins* |
|
|
Petri: (o alla andra) jag lägger in en bild eller två snart, så ni får beskåda den :) *Best Man Wins* |
|
|
GRATTIS! Så vad händer med volvon nu??? =) Den perfekta vinterbilen eller??? :-D Känns det som en fördel att ha SMG lådan??? Om du går å lägger dig så e det ju morgon strax! =) Kan bara gratulera igen din lyckost! Hare bra! Mvh Tobias |
|
Axel |
Om man skulle ta och råna en bank,det finns ju sämre skäl att riskera en volta för. MVH Axel Bromsen är fartens värsta fiende. |
|
Vad gick vildingen på ? måste man vara miljoner för att äga en sån bil tänkte mer på försäkringar , förbrukningar , och allt sånt... ja jag vet att jag kan läsa det på olika sidor men jag orkar inte ! =) grattis till din nya bil... nån gång ska jag köpa en sån där... eller ja en nyare kanske 2010 eller nåt och köra ifrån alla polare som jämt gnäller om att bmw är en skitbil och sportbilar då är det supra och sånt skit som gäller... |
|
Bugsy |
Grattis Tänk bara på när du använder spaken att växla med så är det viktigt att föra den åt rätt håll hehe (du vet vad jag menar). Bugsy |
|
Finns det ingen nedväxlingsspärr på SMG II lådan??? Med tanke på att den har så mkt elektronik =) Mvh Tobbe |
|
Bugsy |
Jo det finns en nedväxlingsspärr men den faller bara i om det blir mycket höga varv. ovan M3:a har endast gått 15 mil så den får inte varva över 5500rpm. Bugsy. |
|
jo jag vet vad du menar Bugsy :) som ni andra kanske förstår så är det polarn jag nämnde lite högre upp. Gjorde nämligen bort mig vid ett par tillfällen då jag istället för att växla upp, råkade växla ner... *rodnar* Skärpning skärpning, jag vet! *Best Man Wins* |
|
|
BMWCoupe...ser fram emot bilder på bilen! :) Hur är komforten i M3:an...t.ex jämfört med 323:an du hade innan?...är dom mycket stötiga...Vilka fälgar har du på kärran? Jag tänker INTE köpa vingar för pengarna |
|
|
Tobias: det stämmer, jag tänker ha kvar Volvon som vinterbil, inte en chans att jag tar ut nya bilen på vintervägar! Petri: bilderna skickas till bmwpower så får de lägga upp dem :) Vad gäller komforten är det ingen större skillnad, stolarna är lite hårdare o förstås mera skålade, jämfört med 323'an,enbart en fördel tycker jag. Bilen är konstigt nog, tycker jag mindre stötig än 323'an, kör på deras original Continental 18"are. När jag provkörde test-M3'an som hade Michelin Pilot Sport, funkade det bra också, ingen större stötighet. Michelin PS hade jag f.ö. också på 323'an, 17", men DE var stötiga vill jag lova! Hm, kan det verkligen bero på fälgen? Vet ej vad M3'fälgen kallas, men den är som sagt 'standard'. *Best Man Wins* |
|
|
Grattis till en underbar bil! :) Vilken färg har du? Att den upplevs som mindre stötig kan bero på att M3:an är mer fast hela tiden så det alltid är lite hårt medans 323:an kanske blev lite skumpi och "bottnade" lättare´. |
|
| Johann ryktet säger att du sålt m5an stämmer detta? :) | |
|
Jag får Grattulera dig Laurin till din första BMW... Mycket fin..Hoppas att du vårdar den lika bra som din Nissan du hade.. Till salu: * E:30 320 2000:- * Kenwood Powered Subwoofer 801 1400:- * Baslåda med 12" JBL GT 12a 1000:- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.