|
|
|
|---|---|
|
Köpte mig en 320d idag. Då jag tidigare har ägt två E90:n innan så brydde jag mig inte om att bläddra i instruktionsboken innan köpet. När jag kommer hem och tittar igenom böckerna så ser jag att i princip allt är på tyska. Hur får jag enklast tag på svenska instruktionsböcker? Firman har hunnit stänga så jag tänkte om någon vet något annat alternativ innan jag ringer och frågar dom imorgon. Tacksam för svar! | |
| Din närmsta BMW åf kan ordna svenska instruktionsböcker till dig. Bara att åka dit och köpa dem. | |
|
Tack, falsterbo! Chris87, vet du vad priset ligger på ungefär? |
|
| BlackEagle: Inte en aning tyvärr. Men en gissning är nånstans mellan 2-400kr. | |
| Köpte nyss en till min e91 och den kostade nånstans mellan 5-600 kr | |
|
Det var ingen dålig peng. Tack för snabba svar, grabbar! |
|
| Jag tänkte berställa en till M5:an i helgen, men dom ville ha 780:- för den! Glöm det... | |
|
Kolla med en bilskrot. Det gjorde vi och priset blev långt mer anständigt. De har ju ganska gott om nyare bilar som krockats, så det inte är inte bara till gamla vrak de har svenska instruktionsböcker. |
|
| Det var precis vad jag gjorde och sparade ett par hundringar då min ÅF ville ha 500+ för endast en av böckerna. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.