AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
6.338

Ny cabbeträff i Carlskrona?

Sida 2 av 2
jo
57
johan85andersson
BMW Z3 2.8 -98
Skoda Octavia kombi -08
Volvo 360 GL -88
Jag öppnar en tråd i Z-forumet som påminnelse.
jo
57
johan85andersson
BMW Z3 2.8 -98
Skoda Octavia kombi -08
Volvo 360 GL -88
Vi samlas kl 11:00 på torget i Karlskrona City. Jag själv kör en BMW Z3 atlantic blue. Privat mobil: 0708-147285. Ring om ni får problem att hitta eller liknande.
Maila gärna era kontaktuppgifter: johan85andersson@hotmail.com
Visa användare
23
E30 Tech2
325iC M-Technic Ausstattung version798(Last edition)
Hej Johan.
Jag tycker att detta va ett väldigt bra initiativ från din sida!
Och jag har verkligen sett fram emot detta nu i några månader.
Men eftersom vädret är som det är... Och vi verkar inte bli fler än 3 personer just nu så verkar det som att jag inte kommer dyka upp imorgon.
Vi kanske har tur med vädret och lite fler medverkande nästa år.
Jag hoppas att du har lust o ork till att ta tag i det och fixa en träff till oss nästa år.

Mvh
jo
57
johan85andersson
BMW Z3 2.8 -98
Skoda Octavia kombi -08
Volvo 360 GL -88
Dagens väder visar att under lördagen kl 11-14 skall det bli soligt med 20 graders värme. Hoppas vi blir ett gäng där!
Visa användare
331
riwa
318iT -04
Z3 3.0R -00
Tack för en redigt bra miniträff utan en droppe regn!

Riwa
Hur många blev ni?

///Micke
Min cabrio Länk
Visa användare
331
riwa
318iT -04
Z3 3.0R -00
Vi blev 2,5. Egentligen bara 2st z3 men vi träffade en familj på torget som hade en ny 335i vilken inte var fy skam. Vi fick en del trevliga däckssparkare att komma fram och kolla motorrum och inredningar oxo.
Vem hade kunnat tro att Karlskrona skulle vara så vackert en dag som denna. Hoppas vi blir några till vid nästa träff men vi hade faktiskt inte ens hunnit tröttna på varandra när det var tid att åka åt varsitt håll.

Riwa
jo
57
johan85andersson
BMW Z3 2.8 -98
Skoda Octavia kombi -08
Volvo 360 GL -88
Vill tacka Riwa för att du kom till Karlskrona, och att du faktiskt körde ända från Växjö! Strålande väder, soligt och även varmt. Till och med Marinmuseet hann vi med, då det var fritt inträde.
Jag hoppas på att jag är i Karlskrona något även nästa sommar! Hoppas vi ses flera då, och att vi kör träffen lite tidigare också. Jag fick det lite sent påkommet i år, pga att jag jobbat 9 veckor i Stockholm.
//Johan
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.