AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.362

Bmw 325i 92

Sida 2 av 2
betriebsanleitung1
Nej det behövs inte.Se om någon har en mätare.Även om det är en missvisande så kan du ju se att det ligger jämt över alla cylindrar
be
745
beamer
BMW 320/325 E30 -84
betriebsanleitung1>>> Det du sa var att det är normalpriset för en -92:a, jag anser inte att det är det, eftersom det är svårare att hitta en för 50K än en för t ex 65K.

Sen vet varken du eller jag om just denna bil är värd det el inte..det jag sa var att det var ett mkt bra pris och inte normalt pris...tycker inte du att 50K är ett bra pris?
betriebsanleitung1
Varken du/ni/jag vet vad normalpris är.Det beror på hur mycket säljaren går ner i pris.Står det 60000kr bvsa så lär den ju inte bli såld för 60.Jag sa också att jag inte menade välutrustade/spoilerförsedda/lågmilare.
Jag tror fortfarande att normalpris för en bil som frågan från början gällde är 50000 kr.Har jag skrivit otydligt ber jag om ursäkt.Tror ni att en sådan bil som exemplifierades normalt säljs för 70000 så tro det.Tittade precis på säljes annonser 328 96 delläder etc etc 92000 kr,jag betalar hellre det om bilen visar sig vara bra än lika mycket för en äldre 325 oavsett riktpris enligt era åsikter(coupe dessutom)
li
1.959
liste
535i -89
Normalpris betyder genomsnitts- eller medianpris och kan aldrig sättas på ett enskilt objekt i större utsträckning än som just riktpris.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.