|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Oj i det fallet är ju verkligen inte garage något säkert alls. Tar man sig in i ett garage har man sedan tillgång till flertalet bilar och kan stjäla ostört. Tack för tipset Bato! Jag skickade ett mail till Intera direkt :) får se vad dom säger. Sökte även runt efter det där Carguard T70C larmet. Det verkar ju inte vara så dyrt som jag trodde, men det är klart det kostar väl en hel del med installation också. |
|
| Någon som vet nått ställe i Skaraborg som utför larminstallation för en vettig peng? | |
|
Jag har nyligen kopplat in ett Hornet larmsystem i min bil, och larmet funkar kanon! Den har inbyggd tiltsensor, stöd för startmotorn och tändnings larm och hela kittet! Inte farligt dyrt alls faktiskt! Länk |
|
| Sh4me: Det låter ju toppen! Har sökt runt lite men verkar inte finnas några svenska återförsäljare på det? Beställde du ditt från eBay eller? | |
| Nja, jag beställde det genom jobbet, då vi har tillgång till sådana saker, men vi har det inte i ordinarie sortimentet. Det ligger på 1500:- ink moms, så det är ett mycket prisvärt system måste jag säga! PM:a mig om du vill ha hjälp med att få tag i det! | |
| Du har powerpost! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.