|
|
|
|---|---|
|
Det var dåligt med bmw på Sweden Internationals i går men satan vilket bra event!! Har lagt upp ett axplock av bilderna som blev i går det är 148st här Länk Ha det så bra i sommar värmen :) /Patrik | |
|
Jag var där i Fredags. Lite glest på läktarna, men hur bra som helst annars. Den där arenan kan bli Europas bästa när allt är klart. Vi var där i 8timmar och hade inte tråkigt en sekund. Otroligt vad dom dragit på för att få världsklass på stället. Imponerad är det minsta men kan säga. Det var länge sen jag var på dragracing, och lite har ju hänt sen sist. Främst ljudnivån på Top Fuel.. Det går ju inte att beskriva ljudet och vibrationerna. Öronproppar räckte inte utan fingrar i öronen behövdes också.. Telefonen ringde alldeles vid det sista racet på Fredagen, så jag ställde mig upp och började gå mot en utgång. Då gick starten och gissa om det blev svårt att gå när hela träläktaren började vibrera. Det kändes som att stå på en skaksil, en sån där som vibrerar alltså. Det var skitsvårt att gå rakt fram, benen ville bara vika sig. Märklig upplevelse. Förstår att det är trä, betong skakar väl i bitar efter ett tag. |
|
|
Jag var där igår och var hur nöjd som helst! Alpina B8 Länk |
|
|
Tänk vad Tierp har ryckt upp sig :) Det här är det bästa som hänt motorsverige på 100 år tror jag. Jag var där i dag med och plåtade så det ligger några bilder i bloggen. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.