|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som vet var man kan köpa ettspolmunstycke för i mitt fall höger strålkastare för rätt pris? Frågad om priset hos BMW:s återförsäljaren, och fick ett pris på 695:- inkl moms. Det blev inget köp. | |
|
Hua, det var ett saftigt pris. Jag skulle behöva byta mitt högra också. Någon som vet hur mycket jobb det är att byta? Måste hela stötfångaren plockas ner? Länk mvh ///Andreas |
|
|
Japp stötfångaren måste bort, jag bytte mina då båda hade spruckit i platsen, verkar vara ett standardfel på dessa. Kofångaren byter ni genom att skruva bort om jag inte minns fel 3 st skruvar under kofångaren på vad sida och sedan två bultar som ni kommer åt med dubbelförlängare genom de två hålen under kofångaren och en torx bits av större modell jag kommer inte ihåg vilken storlek tyvärr.. Sedan drar ni ut kofångaren rakt fram. Ja man måste köpa hela munstycket, finns inga mindre delar.. :-( /PG |
|
|
Jag har köpt en del delar från schmiedmann dom är lite sega i leveransen på delar som inte är på lager men om du har tid o vänta så... Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.