|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har lite frågor beträffande M3 E46. Cupé Är det samma dörrar på en vanlig E46 Cupé som M3'an? Är M3'an bredare runt hjulhusen bak eller är det lika dant cupén? Jag frågar eftersom jag kommer behöva lite delar, och det står inte många M3'or på skrotarna. Tack på förhand. | |
|
Vet faktiskt inte hur det är med dörrarna men en M3 har iaf. huv av aluminuim. Så det är ju inte omöjligt att dörrarna är lika så. M3:an har precis som du är inne på bredare bak och framskärmar och det är inte samma som en vanlig Coupé. har du kollat på de vanliga sidorna... laga.se och bildelsbasen.se? Lycka till |
|
|
Tack för svaret. Har bara börjat kolla runt lite, men borde ju gå att luska rätt i lite plåt bara man letar ordentligt. |
|
|
Den här killen har byggt en e46 M3 sedan, du bör hitta det mesta du behöver veta om du tänkte göra nåt liknande i hans tråd. Länk |
|
| Glöm vad jag just skrev! jag måste vara riktigt trött eller nåt, läste / missuppfattade duktigt ;-) | |
| Verkar finnas plåt att köpa av bmw. Rätt så dyrt men det är det nog värt. | |
|
fann en krockad på blocket för en vecka sedan. han sålde lite allt möjligt. kolla om den finns kvar. orkar inte leta efter länken. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.