|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Det fanns ju inte speciellt mkt extrautrustning på den bilen, iaf inga 200tkr extra. Endast M-sport, lucka och navi som är något extravärt direkt. Fanns ju massor med options han inte prickat av. Länk säger en mera korrekt ifylld värdering på Bilpriser.se /Anders |
|
Roffa1 |
Anders: Min egna utrustningslista slutar på 130.000:-(delvis snarlik) och då saknar jag M-sport pkt, advantage pkt, 19" 225M hjul, el-glaslucka, el-styrd solgardin bakruta, cd-vxl, stora ljudanläggningen, förberedd för mobiltel.osv. Tror alla dessa dyra tillval kostar betydligt mer än 70.000:- |
|
Roffa: Du kan inte jämföra din bils utrustningslista med en 335 E92, de har olika utrustning i standard och tillval. Du kan nog kryssa hur mycket du vill i listan men till några 200`kommer iaf jag inte upp till. Cirka 130 tkr fick jag det till utan finslipning men med de viktigaste tillvalen. Den saknar massor av tillval som Individual stereo (som finns i många 335 E92) comfort access, adaptiv drive, adaptiva ljus, helljusassistent, TV mm mm /Anders |
|
|
där är i princip alt i den utom tv , keyless go och adaptiva kurvljus ... annars ska den vara fullsketen som dom säger. den kostade någonstans runt 610' ny +- ett par tusenlappar |
|
Roffa1 |
Anders, intressant hur har du kommit fram till 130.000:- och hur har du prissatt alla de olika tillvalen, såg även att jag tidigare glömde ta med el-styrda framstolar med minne, samt helljus assistans, BT tel (röststyrd) individual färgade rutor. |
|
på bmw.se konfigurator /Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.