|
|
|
|---|---|
|
NU ÄR DET BRÅDIS Å FÅ UT BLIEN UR GARAGET! köpte just en m5 e34 skinn inredning med elmanövererad förarstol till min bmw 525i e34. Hur går jag tillväga för att koppla in denna i min bmw då det ej finns några kablar fram dragna på min??? Någon som har hållit på med detta förut? kanske vet vilka stift de ska vara plus eller minus på så ja kan få den att fungera? Minnet i stolen var skitsamma om de går, bara den funkar annars. TACKSAM FÖR SNABBA Å SERIÖSA SVAR, MVH: JOHANNES. | |
|
Hitta en vit kontakt med 6 pinnar. Koppla 12V på pinne 1 och 3 och jorda pinne6. Det finns 2 vita kontakter med 6 pinnar, men den ena borde det redan sitta en kontakt i som går upp i stolen. |
|
| Schemat jag tagit infon ifrån gäller M5 tillverkade från 7/91 till 9/92, men det borde inte skilja på andra årsmodeller. | |
|
ok, då ska jag ut ock kolla detta direkt. hoppas att det ser lika ut på denna stol då. innredningen kommer från en 92,ans m5 iaf. Jag uppdaterar om det uppstår något problem. TACK SKA DU HA! Mvh/ Johannes. |
|
| Fan, såg inte als ut så på min stol. På min sitter boxen under stolen å i den ska man sätta i kontakterna under direkt in i boxen. Hmm, är är två st svarta hål med pinnar i å en gul avlång med en massa stift i. Någon som kopplat en sån stol? Nu vart de krångligt för mej. Hjälp pleas!!! Mvh johannes. | |
|
Länk Så här ser min ut under, vilka stift ska jag sätta plus respektive minus på, Någon som vet??? |
|
|
Nån måste väl veta? ??? Jag vill veta :-( |
|
|
Hej!! Har precis samma problem.. Har du löst de? Mvh andreas |
|
|
Har stolen minne måste även minnesmodulen jordas, det är den bruna sladden med orange färgmärkning. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Nää, omöjligt att hitta på nå vettigt sätt att kopla på. Bygger en egen panel med egna knappar å ström direkt till motorerna. Det enklaste. /Johannes. | |
| Om man har den där förbindelsekabeln är de lika krångligt? väntar på en sån från förra ägaren...Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.