|
|
|
|---|---|
| Länk | |
|
Lägger in en Feuer Orange. Frozen Grey och Macademia Metallic också :) Länk Länk Länk |
|
|
ska du köpa en? köp den gröna. Då blir jag grön av avund och skulle inte tacka nej till ett 5 årigt långt lån för att köpa den av dig någon gång senare när du har tröttnat på färgen. Som jag för övrigt tycker va den snyggaste av de erbjudna och icke erbjudna. Köp, köp och åter köp den för i helvete så är du snäll :) |
|
|
4dr gillar jag. De andra ser för uppblåsta ut (IMHO) oavsett färg. Macademia vore fint att köpa om sisådär 7-8 år när den gått till sig lite. Internationellt E34 M5 register Länk |
|
| min favorit var den orangea | |
| Jag har en svart :( | |
| GO GREEN!!! rena rama miljöbilen : D | |
| Den gröna var nästan ofattbart ful, nästan värre än dom matta färgerna t.o.m... =) | |
| Gröna var riktigt snygg! Synd att inte bmw har den som standardfärg... | |
|
Ingen dålig handlare som har 4 stycken M3 och dessutom Individual inne i hallen på samma gång! Men så är det väl "over there" varifrån filmerna verkar komma. Frozen Grey har jag sett IRL och tyckte den såg mycket bra ut. Men tror att man kanske tröttnar på den i längden. Och det satt stora varningsdekaler på den där det tydligt stod att den under inga som helst omständigheter fick komma i närheten av vax eller polermaskiner! Så det passar nog inte mig som är lite av en putsnisse... Får trösta mig med det. "Det är viktigt att lära sig av andras misstag! Man hinner inte göra alla själv..." |
|
| Ser ut att vara från München | |
|
Okej, om det är BMW i Munchen så förklarar det ju kanske antalet Individuals samt att det är Coupé, Sedan, Cab osv. Samt en massa andra BMW i bakgrunden som ser lite Individual ut.. "Det är viktigt att lära sig av andras misstag! Man hinner inte göra alla själv..." |
|
|
Gustav: Svart... men den har något snyggt orangerött under huven :-) Jag gillade sedanen bäst, fast den gröna är rätt läcker. vacker förare ska ha vacker bil:)Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.