|
Sida 9 av 14
|
|
|---|---|
|
Kristoffer_L: Har för mig att förra generationen C70 lanserades i den färgen om det är den saffran(gula) du tänker på? |
|
|
saffransgula var ju mer guldorange. tycker det skiljer en del. gillar båda färgerna förövrigt. BMW - Allt annat orsakar illamående. |
|
|
Clubsport: Det stämmer att det var just första generationens C70 som lanserades med den färgen. BMW - Allt annat orsakar illamående. |
|
|
bag: Gillar också den färgen, där fick Volvo till det. Den var väl också en av två exklusiva färger till T5/T6 ett tag, har en släkting som hade en T5/6 i den färgen. |
|
|
Twinsturbo: Akrapovic-systemet på Safety-bilarna är inte samma som fabriken utvecklar till "gatversionen", dvs ljudnivån kommer att skilja. MVH Per Stacke PEAN / Akrapovic Scandinavia |
|
| Stacke: Har funderat över just det :D. Men bra att få det bekräftat! Har du några Svenska priser än? Tittar man på den amerikanska prissättningen så är det obehagligt dyrt nästan ;) Börjar man passera 20k för enbart slutdämparen börjar det kännas omotiverat... | |
|
valencia orange trodde man ju skulle vara unik för 1M men den kommer ju på nya ettan också, så därmed finns ju ingen som helst anledning att ha den färgen på en 1M tycker jag... /Anders |
|
|
Här är en unik 1M Länk |
|
| Grotesk är ordet! kolla in fågelbadet där bak! hoppas man slipper se ett sånt monster här i sverige. | |
| Fick ju inte vit att se bättre ut iaf :D | |
|
Äh, vit 1M ska det vara :) |
|
|
självklart :) såg den valencia orange igår i Örebro men är väldigt nöjd med min vita! /Anders |
|
|
Med Känsla: En X5 4.0d och en 1M? Låter som bilar för 1.2 mille+... ;-) |
|
|
Twinsturbo: Ja, Europapriserna är släppta och fabriken tar redan emot förhandsbeställningar från våra återförsäljare. Prisbilden på Akrapovic är hög främst av tre anledningar: 1. Titan kostar ca 8ggr mer än rostfritt som material 2. Utvecklingstiden 4-5 månader per bilsystem (och därmed utv.kostnaden) 3. Unikt vikt / effektförhållande Det går inte att jämföra med ett system som tagits fram under en veckas tid. Vi kan dessutom glädja oss åt att fabriksgarantierna fortfarande gäller vid montering av Akrapovic. Vissa kunder söker främst ett annat ljud och då finns det billigare/enklare alternativ på marknaden; Akra är inte för alla ;-) |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Någon här med sin nya 1M som vill göra en uppföljare!? Länk Mvh Patrik |
|
Coolt;-) Skulle nog inte våga;D //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Länk Härlig thread från en 1M coupe ED. Intressant läsning och fina bilder från en uppenbarligen lyckad resa genom Europa. Helt klart en punkt på min bucket list of things to do! |
|
| På fredag kl 15.00 smäller det :D Då är väntan sen 1 Mars över och bilen min.. Bilder skall knäppas av Martin Persson www.bilbilder.se i helgen förhoppnings(om vädret tillåter). Resultat kommer att postas.. | |
|
Då är helgen räddad för dig Twinsturbo. Man är ju inte lite avundsjuk. hehe SECOND PLACE FIRST LOSER |
|
| Haha, helgen är räddad ja! Som ett barn på julafton är man.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.