|
Sida 7 av 14
|
|
|---|---|
|
Ack, jag som ska åka långt imorgon och INTE prenumererar på Teknikens Värld... Får surt vänta tills den når butikerna :). Hur löd omdömet Anders? Den lämna ju i alla fall sls:en(var det ja?) på plats nummer 6 bakom sig ;D. Ska åka Helsingborg-Västerås imorgon och måste erkänn att jag är sugen på en omväg inom BMW segeltorp eller vad det nu hette för att försöka få en skymt av en vit 1M. Har bara sett VO och BSM irl! |
|
|
Twinturbo: du har en vit 1M som finns på Novation idag, antagligen en kundsåld bil som står och väntar på leverans, men fanns i bilhallen imorse iaf, om du tar en liten sväng förbi Uppsala. /Anders |
|
| Var precis inom Bilia segeltorp och tittade på deras vita demo. Blev ännu mer övertygad om att vit är det rätta valet... ;) | |
| Länk Väldigt trist att se | |
|
Trist, men det var ju inte en allvarlig smäll iaf. |
|
| Fick igår besked om att min bil går i produktion nästa vecka :D Riktigt roligt när den igentligen skulle tillv i December! Härligt med en bra åf som ligger på för att få tidigare tillverkning.. Nu är det 6-7 tunga veckors väntan kvar :P. | |
| Länk detta verkar spännande | |
|
Twinsturbo En fråga, vilken åf har du anlitat.? |
|
|
Länk Länk Eisenmann system till 1M |
|
|
Nu är loppet kört för att få tag på en ny 1M hos BMW Solna iaf. I Augusti tas det beslut om ev. fortsatt produktion. |
|
|
Clubsport, det är väl inget att sörja över.........BMW Solna suger. Kolla med M-bilar, men det ahr kanske redan gjort, eller Jonny på BMW Göteborg, kanontrevlig kille. Fanns det inte en vit på BMW/Bilia i Segeltorp ?? /Janne |
|
| Ja det finns en vit på Bilia Segeltorp! Demobil med inte så mkt utrustning.. | |
|
Än finns det en chans att kunna beställa en och få en sprojtans ny 1M. Enligt annonsen finns det tre platser kvar i Umeå. Länk |
|
|
qdtjant: M-Bilar och BMW Solna är mina leverantörer när det gäller nya BMW. Min säljare på Solna har jag köpt bil av sen 92 och han har koll på grejerna vilket andra säljare ibland inte har. Enligt honom så var det bara utvalda åf som överhuvudtaget fick bilar. Solna fick bara 5 segeltorp 3. M-Bilar fick 3 som samtliga såldes snabbt. Det är först när alla provkörningar i olika media kom ut som jag blev riktigt sugen. Var väldigt nära att slå till på M-Bilars utställningsexemplar men den var maxutrustad samt svart, det finns en gräns för hur mycket jag betalar för en så liten bil. Sen vill jag ha en valenciaorange. |
|
| Länk snart kommer lite mer godsaker till 1m coupe.. satan vad den var snygg med ac-schnitzer fälgar | |
|
ursäkta men jag tycker den är väldigt mycket snyggare med de 19" som följer med bilen, de här ser endast för stora och groteska ut för min smak, trots jag gillar stora hjul... har iofs aldrig gillat Schnitzer om man ex. vis jämför med Hartge med flera /Anders |
|
|
Håller med inte snygga fälgar alls, förstör bilen med sådana fälgar enligt mig. |
|
| Blev ingen 1M på Sviesta igår, han hade inte råd att åka, fick nöja mig med att spänna musklerna med M3:or E30, E36, E46, M5 E34, Z3M, Aston Martin, Viper, Corvette o Porschar, bara dussinbilar i jämförelse mao.. ;o) | |
|
Om någon nu letar så står det en svart 1M i hallen hos Bendt bil i Halmstad, senast jag såg den saknades en "såld-skylt" åtminstone. :) //Bjersér |
|
| Känns ganska tråkigt att plocka ut en ny 1M i November (Vinter). | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.