AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
57.474

1M ägare...

Sida 6 av 14
Houke:
Vad gav han för bilen? Och varför vill han sälja så snabbt?
1M kom på 5:e plats i Teknikens Världs Bankalaset. Det är ju inga dåliga kärror bilen hade framför sig så det får vi väl vara nöjd med..
Ho
340
Houke
M3 CSL-03
1M-12
530D M-sport LCI
Vet ej vad han gav för den, det spelar mindre roll..

Han har bättre bilar i garaget och denna fyllde ingen funktion.

Had e jag haft cash över så hade jag klippt den, är djupt förälskad i bilfan

Henrik

Frågar eftersom bilen ändå har gått 550 mil och borde vara billigare om den nu inte är maxutrustad,
Ho
340
Houke
M3 CSL-03
1M-12
530D M-sport LCI
Speciellt när det inte går att få tag på några bilar förrens nästa år ...
Hur väl är bilen utrustad Houke? Sen är frågan om det äns går att få tag på en Svensk bil längre. Sista jag fick hört från BMW-Sverige var att där fanns ett fåtal platser kvar!
Ho
340
Houke
M3 CSL-03
1M-12
530D M-sport LCI
Är dålig på utr listan . Är du seriös spekulant så kan jag ta reda på den ..
Jag har redan min bil säkrad :D Så jag vart mest nyfiken på om den hade navi typ för det brukar ge en vink om hur mycket som lagts till ;).

I usa finns där till och med handlare som lagt ut 1M med 40.000 dollar "dealer markup" dvs de lägger på 40k dollar på listpriset så det blev runt 94-95k.. Rent patetiskt är det, de säljs dock med upp till 10.000 dollar extra på listpriset verkar det som vilket bara det är sjukt!

Jag tror att man faktiskt kan göra sig en "hacka"(om än liten kanske) på en Svensksåld 1M om väl alla bilarna nu är slut..
Clubsport, hur vet du att 1M kom femma? Numret är mig veterligen ej publicerat utan kommer väl den här eller nästa vecka vill jag minnas och från föregående nummer så var den en av fem som var kvar. Eller har du inside information? :-)

/Anders
Med känsla:
Jag prenumererar och fick numret igår. Lite besviken att jag inte hittar några varvtider, det brukar dom ju ha.
Houke:
Det finns slottar kvar, funderar som bäst om jag ska slå till.
Länk för den som är sugen på en kan ju detta vara ett tips ifall man inte hittat någon plats hos sin/sina närmre åf!
märkligt, är också prenumerant men har ej fått det numret ens idag... Klart du skall slå till, du kommer inte ångra dig, du kör med ett leende på läpparna varje kilometer...

/Anders
Bu
354
Budda80
BMW 525 -93
Opel Calibra -91
Även jag är prenumerant. Har inte heller fått Numret med sista delen av bankalaset.

SECOND PLACE FIRST LOSER
Jag har precis startat prenumerationen så dom ville väl smöra lite extra!
När jag ringde så sa dom att tidningen skullle komma igår men den kom som sagt i tisdags.
Med känsla:
Jag inväntar officiella bilder på F30 innan jag slår till.
Min handlare ringer när det blir akut att bestämma sig.
Vet nån om BMW Solna har en 1M demobil?
Clubsport; Bilia Segeltorp har en Alpinvit demobil.

Det är mycket vanligt med höjda priser på bilar med hög efterfrågan/låg tillgång speciellt i USA. En kompis revisor tjänade 50tkr? På en Nissan GT-R 2009, här i Sverige.

Stephan
Stephan735i:
Tack för det då får det bli ett besök.

Det luktade dock lite spekulation angående just den 1M, gillar inte sånt. Sen kan man ju vänta tills det är helt slut på 1M att köpa nya.

St
1.200
Stilren
BMW 320dAX M-sport F34 -16

Såg första 1M coupe i trafiken idag, en svart metallic i Borås uttagen från Auto 7H. Frän men helt klart bäst i alpinvit-kostym :)
fick mitt nummer av Teknikens Värld först idag, men kul läsning igen!

/Anders
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.