AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
57.479

1M ägare...

Sida 4 av 14
Bi
3.797
Bianca
130iM-Sport LCI E87 2009/12

1000 tack,bmw_jerry Kul att höra:)
Bi
3.797
Bianca

Tog många bilder på bmw Welt+museumet...ett måste om man är i krokarna där nere...kan nämn typ som M-avdelningen var grym..vilket skickpå bilarna..gammal klassiker M1...WOW:) har massa bilder,så vill nån se,så säg till vart jag kan tanka upp bilderna bara...
Bianca: jag vill gärna se bilderna så bara att tanka upp hehe
Bi
3.797
Bianca

Vart då?
be
284
berne
BMW 135-08
BMW 135 -10 SÅLD
hur många finns de i sverige? såg en i dag:) grymt snygga
nästa nr på Teknikens Värld med svaret på banfesten, kommer om två veckor. Spännande!

/Anders
Är det värt att köpa numret med hela banfesten också? Eller det skrivs inget om 1M alls i den? :D
Bu
354
Budda80
BMW 525 -93
Opel Calibra -91
Såg en svart 1M helt ny utanför Auto7H i Borås idag. Otroligt fet bil.
berne:
Var det inte 70-75 st tilldelade till oss?
Såg en vit idag fronten ser grym ut när gälarna eller vad man ska kalla det framträder väldigt tydligt på en vit bil.
Ja vit är helt klart den färg som framhäver karossen bäst enligt mitt tycker iaf, även om jag är part i målet med min vita :-) men kan lova att man får många nya "kompisar" när man är i tvätthallen, tankar mm. Väldigt många som också vet att det är en 1M, vilket överraskar mig lite om kunskapen hos många.

/Anders
Med Känsla:
Kan säga att det är ganska nära att jag ringer min handlare och kollar om det går att beställa ett exemplar. Tycker den orangea är riktigt läcker men den vita ser väldigt elegant ut.

I nya numret av Bayerisches Blatt finns det ett eminent reportage om 1M där den jämförs med körs mot 2002 Turbo, E30 M3, E46 M3 CSL och E92 M3. Nog det bästa reportage jag har läst om ettan!
ca
2.141
captainoats
530 E39 2001
Med Känsla, jag antar att det var du som körde framför mig i rondellen vid biltema idag med din vita 1a, riktigt nice stort habegär fick jag.

79st har Sverige blivit tilldelade efter påtryckningar(Vi hade bara 30st i ett tidigt skede). Alla bilar är bokade av återförsäljare med endast ett mindre antal bilar kvar. Kom ut en ny orange på blocket idag, minns ej åf.
Clubsport: såg artikeln idag men hann bara bläddra, ska ta det med till Gotlandsresan imorgon :-)

Captainoats: Kan stämma kanske om det var vid 18.20 tiden?

/Anders
ca
2.141
captainoats
530 E39 2001
Stämmer det var det, du körde precis innan mig jag körde min gråa E39.
bm
446
bmwtok
3-d 120iM
Precis hemkommen från Förenade Bil i Malmö. Bilarna är slutsålda och någon demobil har de inte.
Säljaren berättade att BMw funderar på att ta upp tillverkninen av 1M igen efter sommaren eftersom efterfrågan är hög.
Ho
181
Hofeistos
Dacia Duster -14
Med känsla: Tar du med dig 1M till Gotland? Har precis kommit hem därifrån. Under tiden jag var där passade jag på att testa vad min 135a går för på Gotlandsring. Hade banan för mig själv i en timma. Rekommenderas.
ca
2.141
captainoats
530 E39 2001
Läskigt att parkera på färjorna, tajt och massa folk som går nära bilen, huga
Ska åka på mitt första banevent tillsammans med en 1M, ska bli jäkligt kul att se hur mycket spö man får på rakorna.. Kurvorna säkert ännu mer men jag är ju rookie på bana.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.