|
Sida 3 av 14
|
|
|---|---|
|
Twinsturbo, du verkar ännu så uppspelt så du skriver som en kratta :-))) Kul du fick prova till slut, var det en demobil? Visst är avgasljudet så härligt rått! Löjligt man betalar pengar för dyr stereo när man inte vill lyssna på den utan lyssna på bilens egen musik istället. Små kurviga fint asfalterade vägar då trivs 1M (och dess förare) förträffligt! /Anders |
|
| Haha, så rätt så. Skriver som en kratta i vanliga fall också dock :P Men värre nu.. Upplevde ljudet precis som du beskriver, dvs stereo av och rutor nere :). Ska bli intressant att höra den med eisenmann och akrapovic ljuddämpare. | |
|
Det var nog det han menade att den inte läggs ner vid årsskiftet utan produceras till mars. |
|
|
Nu får ni sluta, man blir faan så sugen:)) Ska försöka få tag i ett ex för provkörning så fort som möjligt. //Stefan Mina bilar:Länk |
|
| Förenade bil i Malmö skall visst få in ett prov ex i orange, om det nu inte redan är paxat! | |
|
Clubsport: Antagligen är det så. StefanL: Du MÅSTE prova :P _marlboro: Pratade med en säljare på förenade bil tidigare i våras, väldigt diffust svar från honom men då menade han på att det var runt augusti de skulle få in deras första som antagligen är den du menar! |
|
| Twinsturbo: Det måste det vara, sist jag frågade när dom skulle få in ett ex så visste dom inte riktigt... Blir väl mest ett utställningsex eftersom man antagligen inte kan beställa dom längre...som säkert redan är paxat! | |
| Kommer den som cab är kommande husplaner i fara.. ;) | |
|
Efter att ha läst senaste automobil så blir man ju inte mindre sugen direkt... Tyvärr ligger den lite över budget för banåkabil när man har två andra bilar dessutom... Kanske kan man "kuppa" bort frugans bil, ge henne X3:an och köra 1M:an själv. Problemet är väl bara att man får åka kommunalt vinterhalvåret. Det kanske det är värt...? |
|
| Acey: Varför måste du åka kommunalt vintertid - jag tror att en 1M är mer än duglig på vintern. Jag personligen förstår inte varför man ska stoppa undan en rolig bil på vintern (undantag riktigt fint bevarade klassiker). Jag körde min M5 E61 i vintras och kommer denna vinter att ratta min 997 Turbo, bilar är till för att brukas. :-)) | |
|
mistafrizz: Nej, nej. Jag är inte rädd för slitaget, men jag bor för långt ut på landet för att det ska funka med dessa vintrar. AMGn kom inte ens ut från infarten. Det är dåligt plogat och många vallar. En höjning och AWD skulle nog funka :) |
|
|
Ja, ni har väl redan sett den ;-) Länk |
|
|
Jag har en Valencia Orange on order med produktion i december.. nästa vår kommer bli grym minst sagt;) //Jonas |
|
|
Jeremy rastade 1M i senaste Top Gear-avsnittet. Det var per definition ingen besvikelse, försvisso klippte The Stig lite gräs under ett av sina försök men det är inget att haka upp sig på - med max attack går det snett ibland och detta var inte första gången. Överlag mycket överstyrning under varvet men ack så lättkontrollerad med den fina diffen. Sammantaget fick den _mycket_ bra kritik och en tid på banan som trots fuktigt underlag var en smula bättre än M3 på torrt underlag. Respekt! |
|
| Länk | |
|
Länk Kanske fungerar den länken ett tag till iaf :) |
|
|
Nya Teknikens världs Bankalaset 2011 håller oss på streckbänken ett nummer till då 1M hamnade på plats 1-5 bland de 20 tävlande. Kvar är 1M, två Porschar, Audi R8 och en Ferrari...inget dåligt sällskap :-) /Anders |
|
|
Och när kommer nästa nummer av Teknikens Värld då ? /Janne |
|
|
Såg den på BMW Welt förra månaden när jag hämtade min M3 Cab-2006 Individual..Den e grymt snygg i orange..! pärlan:Länk |
|
| Bianca: offtopic men satan vad fin din m3:a var | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.