|
Sida 12 av 14
|
|
|---|---|
| Länk för den som har råd kan man köpa dessa fina fälgar.. väldigt lätta men sjukt fina :D | |
NeZaN |
bmw_jerry De var verkligen lätta, men själv skulle jag välja originalfälgarna över dessa :) För stort avstånd mellan ekrarna och tycker inte ekrarna i sig är särskilt imponerande, men som sagt lätta :) Såg att någon skrivit att de ser för ömtåliga ut för bankörning, men det har väl BBS ändå aldrig haft problem med? /NeZaN BMWCS Medlem nr: 08109 |
|
håller med NeZaN att standardfälgarna är mycket snyggare, även om dessa länkade också var fina. /Anders |
|
|
Länk Är det någon här på AP som möjligen säljer denna? "BMW, probably the best car maker in the world.." |
|
| Till salu efter 33,5 mil känns ju intressant. Verkar ju inte vara köpt på spekulation heller med tanke på prissättningen. | |
| Går ju att köpa en ny för för mindre pengar. Har lyckats få 10% på en offert. Känns dock inte så intressant med tanke på att 1-Serien börjar bli lite gammal och att M2an står runt hörnet med ny design och teknik. | |
| Japp, det är min bil till salu. | |
|
Hofeistos: varför säljer du den redan? "BMW, probably the best car maker in the world.." |
|
| Stilren: Du har fått PM. | |
|
Clarksson kör 1M coupe en gång till i hans egna rulle "Powered Up". Som för övrigt var oerhört underhållande! "BMW, probably the best car maker in the world.." |
|
|
Glömde länken Länk Så väljer man mellan 1-7 delar som programmet är uppdelat. Tips är att se hela men 1M ligger precis i början av del 1 och slutet av sista. Clarksson utnämner 535d M-sport till Best car of the year och 1M till best fun of the year. Grattis BMW! "BMW, probably the best car maker in the world.." |
|
| i senaste numret av bilsport är det ett superstage-test mellan 1m och audi rs3 och det slutar med en bmw seger.. bmw:n hade nåt på 1min 25 sek och audi hade 1min 28sek.. det bör tilläggas att cayman r hade 1min 26 sek :P | |
|
Jeremy Clarkson placerar 1M Coupé före alla andra bilar när det gäller upplevd glädje, framför alla sk "superbilar" från bla Italien! Roligare bil finns inte enligt JC. Ska bli kul att se vad han tycker om kommande M2! |
|
|
......alla andra bilar i just det här programmet, ja ;) Och det är f-n inte illa! (Men jag tror fortfarande han hade mera kul i ex CLK63BS i ett tidigare program). |
|
| Det som är extra kul är ju att 1M är en bil som en vanlig "Svensson" har råd att ha stående på garageuppfarten.. Om det nu är ens intresse så att säga. I princip alltid annars när det rankas roligaste bilar etc så pratar vi miljoner.. Här är en bil som du har hemma för under halvmiljonen precis, vilket är fenomenalt :) | |
| En kompis i England bytte sin Ferrari mot två 1M, en till sig själv och en till hustrun. Han säger (långt före Clarkson) att han aldrig haft så kul i någon av sina tidigare Ferrari heller! Lite extremt tycker hans vänner som aldrig kört 1M! | |
|
Hej. Vad är snyggast hjälp mig. Helsvart grill eller vitlackade kanter runt grillen? Länk Länk BMW FOR LIFE |
|
| Helsvart tycker jag är mycket snyggare. | |
| Helsvart! | |
|
Gillade fälgarna förresten, någon som vet vilka det är? Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.