AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
57.496

1M ägare...

Sida 12 av 14
Länk för den som har råd kan man köpa dessa fina fälgar.. väldigt lätta men sjukt fina :D
NeZaN
bmw_jerry

De var verkligen lätta, men själv skulle jag välja originalfälgarna över dessa :) För stort avstånd mellan ekrarna och tycker inte ekrarna i sig är särskilt imponerande, men som sagt lätta :) Såg att någon skrivit att de ser för ömtåliga ut för bankörning, men det har väl BBS ändå aldrig haft problem med?

/NeZaN

BMWCS Medlem nr: 08109
håller med NeZaN att standardfälgarna är mycket snyggare, även om dessa länkade också var fina.

/Anders
St
1.200
Stilren
BMW 320dAX M-sport F34 -16

Länk Är det någon här på AP som möjligen säljer denna?

"BMW, probably the best car maker in the world.."
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Till salu efter 33,5 mil känns ju intressant. Verkar ju inte vara köpt på spekulation heller med tanke på prissättningen.
Går ju att köpa en ny för för mindre pengar. Har lyckats få 10% på en offert. Känns dock inte så intressant med tanke på att 1-Serien börjar bli lite gammal och att M2an står runt hörnet med ny design och teknik.
Ho
181
Hofeistos
Dacia Duster -14
Japp, det är min bil till salu.
St
1.200
Stilren

Hofeistos: varför säljer du den redan?

Ho
181
Hofeistos
Dacia Duster -14
Stilren: Du har fått PM.
St
1.200
Stilren

Clarksson kör 1M coupe en gång till i hans egna rulle "Powered Up".

Som för övrigt var oerhört underhållande!

St
1.200
Stilren

Glömde länken Länk

Så väljer man mellan 1-7 delar som programmet är uppdelat. Tips är att se hela men 1M ligger precis i början av del 1 och slutet av sista.

Clarksson utnämner 535d M-sport till Best car of the year och 1M till best fun of the year. Grattis BMW!

i senaste numret av bilsport är det ett superstage-test mellan 1m och audi rs3 och det slutar med en bmw seger.. bmw:n hade nåt på 1min 25 sek och audi hade 1min 28sek.. det bör tilläggas att cayman r hade 1min 26 sek :P
Jeremy Clarkson placerar 1M Coupé före alla andra bilar när det gäller upplevd glädje, framför alla sk "superbilar" från bla Italien! Roligare bil finns inte enligt JC.

Ska bli kul att se vad han tycker om kommande M2!
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
......alla andra bilar i just det här programmet, ja ;) Och det är f-n inte illa!
(Men jag tror fortfarande han hade mera kul i ex CLK63BS i ett tidigare program).
Det som är extra kul är ju att 1M är en bil som en vanlig "Svensson" har råd att ha stående på garageuppfarten.. Om det nu är ens intresse så att säga. I princip alltid annars när det rankas roligaste bilar etc så pratar vi miljoner.. Här är en bil som du har hemma för under halvmiljonen precis, vilket är fenomenalt :)
En kompis i England bytte sin Ferrari mot två 1M, en till sig själv och en till hustrun. Han säger (långt före Clarkson) att han aldrig haft så kul i någon av sina tidigare Ferrari heller! Lite extremt tycker hans vänner som aldrig kört 1M!
pi
162
pierran
1M 2012
320da M Touring 2013
Hej. Vad är snyggast hjälp mig.

Helsvart grill eller vitlackade kanter runt grillen?

Länk

Länk

BMW FOR LIFE
Fr
89
Freske
530d xDrive Touring - 2015 m power kit
Helsvart tycker jag är mycket snyggare.
Helsvart!
Fr
89
Freske
530d xDrive Touring - 2015 m power kit
Gillade fälgarna förresten, någon som vet vilka det är?

Länk

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.