|
Sida 10 av 14
|
|
|---|---|
|
Ja det har jag inga problem med att förstå. Hade jag med varit. SECOND PLACE FIRST LOSER |
|
| Gullmarsplan ca 19:20, vit 1M. SNYGG! Någon här? | |
| Länk ac-schnitzer kommer med lite godis timm 1m | |
| Länk lite större och bättre bilder på ac-s 1m.. lite blandade känslor från min sida.. vissa grejjer är riktigt fina men vissa lite väl överdrivna..helt klart är att 1m är en riktigt spännande modell | |
|
1M tog en ny meriterande testseger i nya Teknikens Värld, även denna gång mot A3, om en knapp. Min bil nu nyservad och det känns som det blev ännu mera klipp i den. Måste försöka hinna åka lite nu innan den skall ställas av för vintern. Twinturbo, har du fått din kärra nu? /Anders |
|
| Japp, haft den i en vecka nu :D Har klämt av en 110mil och har inkörningsservice bokat till den 5e okt. Så jag hinner med några mil med fulla spjäll innan avställning ;). Fantastiskt bra klipp i den trots att man inte trampar fullt eller varvar över den rekommenderade gränsen. Kraften i 1M är så användbar jämfört med min gamla m3e46 som man verkligen var tvungen att plåga i jämförelse för att uppleva "suget" i accelerationerna. Änsålängen strålande nöjd helt enkelt :D | |
|
vad kul, du som väntat så länge :-) Du har verkligen hunnit köra mycket, min passerade precis endast 200 mil... men ska försöka hinna med att köra lite mera nu innan avställningen. /Anders |
|
| Länk | |
|
Hej. Är exextret sugen på en 1M. Har lite frågor till er bara. Har byggt en bil på bmws hemsida och undrar nu om man skall slänga med navi. Jag personligen skiter i navi och tycker 29 000 kr är helt onödiga pengar. Men hur resonerar gemeneman? På en x6a eller 535a kan jag tycka att navi är ett krav men inte på en liten m bil? BMW FOR LIFE |
|
| Jag resonerade som dig, navin med apps etc blir en bra bit över 30k.. Sin sak i en bil man åker men i en bil man kör är den endast ett hjälpmedel och då köper jag en bra fristående gps för några tusen! | |
|
Det är ju inte bara navin du får, du får även inbyggd hårdisk, har du tillval Bluetooth får du upp telefonboken i skärmen. |
|
| Jag har telefonboken i professional stereon också. ;) Sen är där många andra fuktioner man får med navin också, men inget som fick mig att känna det som ett måste i min 1m. Det är en körmaskin och mitt fokus ligger på det! :-) | |
|
Ni som nyss handlat/beställt en 1 serie M: Vad tycker ni om priset på den vita hos bmw Kristianstad? en privat ägare, 150 mil, det mesta i utrustning...begärt pris 550. Nyskick fortf. Känns väl högt tycker jag iaf jämfört med en helt ny eller vad tycks? MVH Peter |
|
|
Peddan, tror du har svårt att hitta en helt ny och du får nog betala i den här storleksordningen om du vill ha en 1M nu. Det är ju inte bara att fabriksbeställa en bil vad jag förstår. /Anders |
|
|
Hej igen, men nu ska det väl tillverkas fler bilar, så samlarvärdet borde ju minska... En helt ny likvärdig kostar 575 tusen ny, när jag ev skulle köpa en ny Golf R lockade dem med 6 % rabatt vid köp utan inbyte, tror inte bmw är snålare? Det borde innebära att bmw borde gå att köpa ny för ca 540. Rätta mig om jag har fel ni som köpt nya? MVH Peter |
|
|
BMW har ännu inte bekräftat att det ska byggas fler bilar. Det svaret fick jag iaf från M-bilar i Fredags. Säljaren trodde att ett beslut skulle komma mot slutet på detta år. Tveksam om det finns så mycket mera sug i Sverige iaf, finns väl 5 osålda nu. // Christopher |
|
| Peddan: 6% borde vara minimum tycker jag. Jag tror du gör den bästa affären på en sittandes lagerbil. | |
|
Jepp, jag tror att jag ska kika på den i kristianstad på Lördag så får vi se om de kan erbjuda ett bra höst pris! |
|
|
finns nån som ledsnat på sin Audi också... Länk /Anders |
|
|
Baaaame då var min beställd. Vart en vit! Kommer vecka 3. Jävligt jobbigt att vänta dock. Kommer nog ställa in den till början på april så det gör inte saken bättre det heller. BMW FOR LIFE |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.