|
|
|
|---|---|
|
Fick mina hjul från England idag. Var väl lite skeptisk då totalpriset inklusive frakt var 5900:- men till min förtjusning var de av excellent sort. Hållbarhet etc återstår väl att se men min lokala däckhandlare som monterade de ville ha mailadressen till min säljare för att köpa till sin egen E46. Bra betyg kan man misstänka. Jag är helnöjd med inköpet. Enda lilla grejen är att jag skulle kört med 245/35/18 bak istället för 225/40/18 runt om. Fälgarna i sig är 8,5 tum med ET38. Lite bilder: Länk Länk Länk Länk /Thomas | |
|
18 tum förstås. /Thomas |
|
|
Snyggt!! Skulle bara vara fetare mackor på bakhjulen!! Klabbarparn |
|
|
Tack! Ja så här i efterhand skulle jag kört 245 eller till och med 255 bak. Men alla de här posterna med ET hit och dit fick mig att köra säkra vägen för nu. Får väl slita ner dom fort som fasiken. :-) |
|
| jävligt snyggt! Men är det en 330 du har "decal trimmat" med Alpina märket på bakluckan? :) | |
|
Alldeles korrekt. |
|
| vart hittade du dom? | |
|
5900:-+ däck? Körde du däcken från england också? Vilken firma? BMW CS #07491 |
|
|
Firman heter BM autosport. Bara googla och finn. Ja det var inklusive deras budgetdäck. Har nu rullat 600 mil och inga problem. Ingen onormal slitning. inga konstigheter. Rekommenderas varmt. |
|
| Ska beställa 20" alpina style fälgarna därifrån men på bilderna finns de inga alpinaemblem, satte du på dom själv eller följde dom med? Vart köpte du dom isf? | |
| Riktigt snyggt! | |
| Grymt snyggt! | |
| Vilka snygga fälgar de hade, sjuk billiga också! | |
|
Emblem ingick till fälgarna. Mina har nu rullat på sen förra sommaren, bland annat till södra Italien och tillbaka. Däcken är fräscha fortfarande och fälgarna likaså. Inget som släppt eller blivit fult. Förmodligen det bästa köpet jag gjort någonsin till bilen. Kan varmt rekommendera denna handlare. |
|
| Det är såna som du som är orsaken till återkommande frågor i stil med "Är det en äkta/riktig alpina?!", skämmes :) | |
| Har beställt 20" nu till min e38. Återkommer med bilder när dom är monterade:) | |
| Kan tillägga att jag har m3-replikor på 320n, så jag är inte mycket bättre själv. :) Men Alpina-emblemet på bakluckan var lite over the top | |
| snyggt och billigt.. får kanske med handla nåt | |
|
Skulle beställa AEZ Antigua 19" från England men kolla på Gummihuset.se & det blev billigare där!! Jäkla skumt tycker ja, men smidigare också då ja kan betala med faktura!! Kanske speciellt med just den fälgen för den kosta 950 pund där. Ha det gott!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.