|
|
|
|---|---|
Imran |
Nån som har lite tips eller varför inte bilder på lite fälgar som skulle passa till min e34:a ? Har lite svårt att hitta fina som passar.. |
|
Det finns sidor där du kan testa fälgarna på din bil, här kommer några exempel (kan dock inte garantera att E34 finns med): Länk Länk Länk (Uppdaterad!) Länk Länk Här har du en länk till en massa BMW originalfälgar: Länk roadZter |
|
|
Orginalfreak somk man är skulle jag rekommendera en annons i BMWbörsen under delar köpes. BMWhandlarna brukar dessutom ha komplettsatser till bra priser. Asken |
|
|
tycker AZEV gör sig väldigt bra på E34.. även AC shnitzer (kopior) e väldigt snygga... allra snyggast e nog nya M5ans fälgar... finns som kopior i 17" men 18" e snyggast o dom ska vara i shadow färg... /danne 390Nm - oljebrännare! nu med 20" 'igen' Länk |
|
|
Jag tycker att M5 3,8-fälgarna är bland det snyggaste man kan ha på en E34 www.malte-racing.com |
|
|
Momo Arrow ( Länk ) tycker jag är väldigt snygga till E34, om jag hade en E34 så skulle det sitta sånna på min bil. Annars, som MalteK säger, är ju 3,8 fälgarna jäkligt snygga! /Erik |
|
markus00 |
Jag tycker att rondell 58 fälgarna som bla finns på nfs.nu är väldigt snygga på en E34 funderar på att köpa sådana själv... |
Imran |
Vad ska jag ha för mått å sånt när jag nu är på jakt efter fälgar till min e34:a.. Jag antar att det inte bara är att köpa ett par fälgar som jag tycker är snygga.. Imran |
|
Jag skulle slå en signal till den här killen ! Länk Satan vad dom är coola !!! |
|
|
trist att man inte kan "prova" på en e28 på någon site .. #232 i E28 registret Länk Länk |
|
|
Hej. Jag har 10x17 Hamann PG, tycker det ser bra ut. /Santorinblå 530iA Touring |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.