AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
622

Fälgar

Imran
Nån som har lite tips eller varför inte bilder på lite fälgar som skulle passa till min e34:a ? Har lite svårt att hitta fina som passar..
Da
1.492
DanneZeta
Z4 sDrive 3.0 -11
Det finns sidor där du kan testa fälgarna på din bil, här kommer några exempel (kan dock inte garantera att E34 finns med):

Länk
Länk
Länk (Uppdaterad!)
Länk
Länk

Här har du en länk till en massa BMW originalfälgar:
Länk

roadZter
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Orginalfreak somk man är skulle jag rekommendera en annons i BMWbörsen under delar köpes. BMWhandlarna brukar dessutom ha komplettsatser till bra priser.
Asken
BM
511
BMW-Danne
BMW 530d -02
tycker AZEV gör sig väldigt bra på E34.. även AC shnitzer (kopior) e väldigt snygga... allra snyggast e nog nya M5ans fälgar... finns som kopior i 17" men 18" e snyggast o dom ska vara i shadow färg...

/danne

390Nm - oljebrännare! nu med 20" 'igen'
Länk
Jag tycker att M5 3,8-fälgarna är bland det snyggaste man kan ha på en E34

www.malte-racing.com
Momo Arrow ( Länk ) tycker jag är väldigt snygga till E34, om jag hade en E34 så skulle det sitta sånna på min bil. Annars, som MalteK säger, är ju 3,8 fälgarna jäkligt snygga!

/Erik
markus00
Jag tycker att rondell 58 fälgarna som bla finns på nfs.nu är väldigt snygga på en E34 funderar på att köpa sådana själv...
Imran
Vad ska jag ha för mått å sånt när jag nu är på jakt efter fälgar till min e34:a.. Jag antar att det inte bara är att köpa ett par fälgar som jag tycker är snygga..

Imran
Jag skulle slå en signal till den här killen !

Länk

Satan vad dom är coola !!!
trist att man inte kan "prova" på en e28 på någon site ..

#232 i E28 registret
Länk
Länk

Gu
600
Gunnar530
740iA -01 (Okt -00)
Jeep GC Limited 4,7L -01(Sep -00)
Hej.

Jag har 10x17 Hamann PG, tycker det ser bra ut.

/Santorinblå 530iA Touring
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.