|
|
|
|---|---|
|
Vad tror ni följade spec skulle vara värd? Bmw 118d -08 Svart 8000mil M- , comfort-, advantage-pkt Helskinn Svensksåld va tror expertpanelen? | |
|
skulle tro på cirka 165 tkr +- 5 tkr beroende på skick, antar den är femdörrars /Anders |
|
| de är en 3-dörr, är de lägre värderade? Lemon skinn är de en nackdel eller fördel? Tycker de ser lyxigt ut. | |
|
tredörrars ligger lägre i värde, då den begränsar kundkretsen lite mera. Det är ju inte så lätt att få in ex småbarn när de saknas bakdörrar. Samtidigt vet jag en del gillar mera tredörrars då man tycker den ser tuffare ut utseendemässigt. Lemonskinn antar jag är väldigt ljust skinn? Tror inte det är någon större nackdel om det bara är fräscht. Många är rätt så less på svart skinn också då det blir så mörkt i bilen. Vad hade du tänkt dig för värde själv? /Anders |
|
|
Ja som du säger blir de ju en lite mer begränsad kundkrets eftersom den saknar 2 dörrar. Ja lemon är ljust, lite som gräddvit hållet. Väldigt snyggt när de är rent och fräscht. Jag har bara kollat på bilpriser.se och de skrev 150-160k för den bilen jag beskrev. Frågan är ju vad som hänedr med priserna när nya 1-serien släpps? Men de borde ju inte påverka priserna så mycket då de är helt skiljda priser på en -08 med 8000mil mot en sprillans ny för över 300k. Va tror du? Vill bara försöka göra en bra affär :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.