|
|
|
|---|---|
|
Hej, vad tror ni man får för följande bil; X5 4.4i 2004 17600mil, Svart med beige skinnklädsel, Automat, Navigation, hifi-dsp, xenon, larm, kurvljus, dubbelglas, automatiskt avbländbara speglar inne och ute, panoramatak,fyra zoner på klimaten, sätesvärme fram och bak,solskyddsgardiner bak lastsläde, parkeringsvärmare. Inspektion2 gjordes i april i år, nya däck och bromsar. En ägare i Tyskland, köpt som premiumselection på BMW Niederlassung i Stuttgart av nuvarande ägaren 2006, all service är gjorde av BMW Niederlassung i Hamburg, kvitton finns på precis allt. låter 175,000:- orimligt? // Mvh Andreas | |
|
Japp....det tycker jag Frasse |
|
|
vad menar du att den är värd? Kollar man på blocket så finns det bara ett par st 4.4, pris mellan 169-235k // Mvh Andreas |
|
|
Får man 150 000:- överhuvudtaget i dagsläget för den bilen borde man vara glad. BMW M-POWER |
|
|
Håller med GINO.....är väl ingen kioskvältare precis med dagens soppapriser Frasse |
|
|
tsaros/Andreas: Är det faceliftmodellen? Eller kom den först 2005? Mvh /Robert |
|
| Den är facelift, vill minnas att det kom sen 03 eller 04, denna är det i varje fall. | |
|
Länk 3.0 men mindre mil osv.... Frasse |
|
|
Sätt ut den för 169´ först så ser du hur många som hör av sig? Mvh |
|
|
Frasse: det är ingen 3.0 som ska säljas utan en 4.4. Robert: jo det låter som ett vettigt utgångspris, det ska väl förmodligen prutas ändå så :) // Mvh Andreas |
|
|
Jo jag vet det tsaros...men vete fan om det är lättare att sälja en 4.4 än en 3.0....tror nog det är tvärtom tyvärr :(( Har själv en 4.4 och det är en kanonbil men många jag pratar med dissar den tyvärr pga "för stor och törstig"....dock inte jag :) Fast jag hade inte betalat mer för en 4.4 än en 3.0 heller Frasse |
|
|
Stor och törstig är en 3.0 med, skillnaden i prestanda mellan modellerna är rätt påtaglig, medan skillnaden i förbrukning är minimal. Tack för all input, vi får se hur det går med försäljningen. // Mvh Andreas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.