|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Har spanat av marknaden på m3 e36or hela våren och märker de att knappt någon försvinner. Är marknaden för m3 e36 helt totalt död?! Vad säger ni?! Fullgas | |
| Dom fina ex:en verkar ju försvinna relativt fort? Sen förstår jag om en del överprisade vrak med tveksam historik och styling ligger kvar. | |
|
Jo men ta som den här Länk Verkar fin enligt säljaren som haft den i 10år Enda på minus är att han inte vet om vanosen är utbytt. De måste väl anses som en fin bil? Fullgas |
|
|
Intresset finns nog, har själv fått flera förfrågningar om jag kan tänka mig att sälja min bil. Hade den m3an inte stått i umeå utan i mitten av sverige så tror ja den försvunnit snabbt. Den verkar grymt prisvärd om allt står rätt till. |
|
| Jag har kollat på bilen, den är i ok skick men har original rr vanos och gick inte som den skulle tyvärr. | |
|
Att den inte gick som den skulle är inget han nämnt för mig?! Har skickat Pm till dig KaptenAero... Fullgas |
|
| Den gick ju inte jättedåligt, men jag har kört 3st olika exemplar med samma motor och alla kändes klart starkare över hela registret. Ifsig inte så konstigt när vanosenheten har 15 år på nacken. | |
|
Nån som tittat eller har nån info om denna bil Länk Är lite jobb att få tillbax den fälgar, toning, lysen, takvinge måste ju bytas Fullgas |
|
|
Den bilen ser ut som en sönderstylad 316...rena misshandeln på bilen vilket är sorgligt. BMW M-POWER |
|
| Å ena sidan går den kanske få loss billigt:) | |
|
Det har nog mycket att göra med priset. Många annonsörer lever i en drömvärld. De som kunde tänka sig att betala 100tkr för en normalfin E36 M3 Coupé finns inte längre. Eftersom E46:an har gått ner en del nu så köper (eller kanske lånar i många fall) folk nog hellre en sån. Den är nyare, bekvämare och ger mer status på stan. Kvar att köpa E36 är då entusiasterna och dom vill oftast ha en bil i riktigt bra skick som är helt original. Därför ligger det mesta kvar då många bilar är slitna och de flesta av dem är stylade. Men släpper man sin M3 3,0 för 55-60tkr eller sin 3.2 för 70-80tkr så blir man nog av med dem om det inte är riktiga lik. M3 GT och cabbarna verkar vara de enda sorterna som håller ett högre värde. Internationellt E34 M5 register Länk |
|
| Måste instämma med HD91, man vill inte betala 100tkr för en 15 år gammal bil i bruksskick. | |
|
De få riktigt fina E36 M3orna som fortfarande finns kvar tror jag det finns ett intresse av. Polaren sålde precis sin 140.000. Den var som ny och hade gått 6000mil. Mvh Tobias |
|
|
Jag skulle då vilja ha 120 för min. Men jag tror man får vänta rätt länge på rätt köpare som är ute efter just en m3 e36 i det skicket och lågt miltal. Men skulle nån komma med 120 så skulle man nog släppa den, annars får det vara. www.garaget.org/sk |
|
|
hur mycket mera skulle ni säga att cabbarna är värda kontra coupén ? har själv en M3 E36 -96 orginalskick svart med inredning hasselnöt (heter den så?) 16000mil hyffsad lack förrutom lite stenskott i huven (typ standard) vad skulle ni säga att den är värd? priserna skiljer något fruktansvärt på blocket tycker jag.. allt från 90000:- till 130000:- inte nödvändigtvis att dom lågmilade är dyrare eller för den delen finare heller ju. vad kollar folk på när dom köper en sådan bil tro? tycker dom flesta ser hyffsade ut också. vissa färger som inte säljer osv? |
|
| Jag kollar hur dom är "städade". Det säger mkt hur dom är skötta iövrigt tycker jag. Det skall INTE sitta ingrodd smolk i vrår, rent och fint motorrum och bagage och lister i fin fint skick. Ngt som man inte snabbt fixar inför en försäljning. Det syns nämligen om man gett bilen omsorg med jämna mellanrum. | |
|
Jag fick min M3:a -93 såld för några veckor sedan. Den var i bruksskick men ändå i mycket bättre skick än flera som jag tidigare varit och tittat på. Det var dock i "fel" färg Dakar Gelb och inte originalfälgar. Jag tror precis någon annan här ovan att entusiasterna vill ha en fin bil med få mil och original skick. Jag fick 60.000 för min och den skulle bli isbil :( Känns inte som den kommer få komma ut och visas upp som ett fint M3 exemplar framöver :( |
|
| Nä, inte helt död är den, köpte min M3 E36 -95 för 5dagar sen :) | |
| Vad blev det för bil då Pär och vad fick du ge för den? | |
|
..min 3,2 som är ute på blocket kommer jag troligen behålla och visa upp.Går alldeles för bra och är i topp skick släpper den inte under 120tkr. Länk |
|
|
Mmmh! Bort med monoblock lyktorna. Asiatisk design på en BMW!!?? /Scnitzermann |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.