|
|
|
|---|---|
|
Behöver lämna in mina bakfälgar på renovering efter att firman som krängde på de nya däcken skadat dem. Problemet är bara att jag inte har en reservuppsättning eller vinterdäck till min E46 M3 som den kan vila på under tiden. Firman erbjöd min att låna ett par 17" original fälgar från en E60 530d som min kunde få stå på. Passar dessa fälgar på min bil? Bultmönstret (5/120) är väl samma men hur är det med centrumhålet? Någon som vet? Behöver snabb hjälp. Mvh Jimmy | |
|
Tyvärr har jag inte svar på din fråga Jimmyboy men jag är lite intresserad om firman i sig stod för kostnaderna? Min lokala däckfirma skadade min ena CSL fälg, fick inte ett öre utan de skyllde på att färgen på min fälg var dålig. Dvs. min fälg tålde inte att man bankade upprepade gånger på fälgkanten med en plastklubba vilket fälgar normalt skall tåla??? Nu var jag säkerligen alldeles för vek och inte stod på mig, men jag kommer aldrig köpa några nya däck där igen istället... |
|
| Jo, det är samma diameter på centrumhålet ø72,5. Duger bra att stå på i.a.f. men fel ET att åka på. Kolla bara så att det inte är något jättebrett för då kan det ta i skärmkanterna bak. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.