|
|
|
|---|---|
|
Hur mycket vågar man sänka en E61a utan m-chassie med 20tums 8,5 resp 9,5tum breda fälgar? utan att det blir för okomfortabelt,eller att det tar i i skrämar o dyl. Ingen som har bilder på sin egna e61 med 20tum o sänkt?? //Christian | |
|
Här e bilder på min bil med bara M-chassi och 20" fälgar Länk Så svar på din fråga blir mellan 10-20 mm om du gillar bilderna på min bil. Själv tycker jag det är perfekt. Jag tänkte sänka mer men efter att ha monterat på 20 tummarna så drog jag tillbaks den planen |
|
|
Har beställt tid på bmw byta fjädrar till h&r 35mm 4-huls inställning sänka i bak med datorn hoppas på att det blir ett bra resultat vill ogärna att det tar i någonstans efter:( |
|
|
Mr Bayer, ser att det blev bra med nya fälgarna ;-) Här kommer en bild på same shit... Länk En riktig BMW har fyra Pipor... // Henke |
|
|
Hej! Jag har H&R 50mm fram på min (luft bak) Den ser ut så här! www.garaget.org/tsdi Det tar i när man svänger men fungerar rakt fram! Att sitta många i bilen och vända är tex inte att rekomendera med denna sänkningen! |
|
|
okej ja ne 50mm blir nog lite väl lågt för min smak, men det ser otroligt snyggt ut ingen som har utan m-paket och sänkt 35mm?? |
|
|
Min är visserligen en e60Länk Sänkt 40mm runt om. Inget M-paket. Fälgarna 19" med 245 samt 275 Fram/bak BMW CS #5206 |
|
|
Fick hem bilen i dag och är super nöjd med sänkningen! o det bästa är att komforten fortfarande är bra i den:) bilder finns på Länk |
|
| Skitsnyggt! ET på fälgarna? Stl. på däck? Vad kostade det på BMW? | |
|
Tackar, tycker faktiskt att det blev bra jag med, Et 20 på framfälgarna och et25 bak 8,5" 255/35 Fram 9,5" 285/30 Bak på bmw kostade: byte av fjädrar,sänkning i bak,4-hjulsinställning + nya över och underlägg till framfjädrarna 5785:- går säkert o få några kronor biligare på typ mekonomen eller så men då måste du ialla fall åka till bmw för o göra sänkningen i bak! så jag tyckte det var smidigare o köra allt på samma ställe, //Lycka till |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.