|
|
|
|---|---|
|
Hej¨ Hittat några Z3 jag är sugen på inför sommaren. Vad är nackdelar ? Länk Länk | |
| Den personen har haft liknande annonser ute förut. Jag antar att bilarna är billigare i UK. Dock får man ju då fråga sig vilken tyngd man ska lägga bakom orden att de är i bra skick - jag menar, importerar man för att sälja så är väl huvudsyftet att tjäna pengar i första hand.. Men de är iofs inte så värst dyra så de kan ju inte tappa mycket mer givet att de är godkända och körbara. | |
|
Du har hittat de absolut billigaste Z3:na, och det finns mycket risker o nackdelar med det. Till att börja med är import från UK, dvs högerstyrda, och inte lättsålda här. Samma säljare i bägge annonser du länkar till, och jag får inget bra intryck av annonserna. Z3 2,8 ser riktigt sunkig ut och är inte registrerad. Z3 3,0 ser bättre ut men är automat och jag gillar inte att Carfax uppgifterna i annonsen kommer från denna annons Länk Personligen skulle jag inte lägga tid på att kolla upp dessa två bilar, de är inte billiga utan anledning. --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
| Köp för tusan inte en högerstyrd. Den kan inte vara lättsåld. Satsa istället på en lågmilare med bra utrustning som ex.vis M-chassie, M-stolar/ratt, justa fälgar/däck, färddator, larm full dokumentation servicebok mm. Importerade bilar tar inte alla försäkringsbolag vilket ja tycker är galet. Kolla upp skicket på cabben och rutan kolla ev elfunktionen ordentligt. Lycka till. //Z3kent. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.