|
Sida 13 av 13
|
|
|---|---|
Zuffenhausen |
Det blir bara tuffare och tuffare i den sk "Golf" klassen, nästa år kommer som sagt nya A3:an därefter väntar även Golf VII |
| Snart är det dags att nedgradera sig en klass, bilarna i Golf klassen har snart blivit för stora... finns dock inget mindre/lättare bakhjulsdrivet 5-sitsig än F20.... kanske om baksätet är användbar i kommande Toyota/Subaru Celica... | |
| onehp: håller med om att bilarna i golfklassen snart blivit riktigt stora,, | |
| Jepp, kollade på nya Jettan häromdagen - gigantiskt bagageutrymme! Den är lika stor som Passat var, bara för några år sedan... | |
| Sani: har också lagt märke till det.. snart får man köpa en suzuki swift för att få en bil i gamla "golf"klassen | |
| Det största problemet med 1-serien är att den är så fruktansvärt ful men jag bryr mig inte så mycket egentligen eftersom jag aldrig kommer att köpa en själv. | |
| Ok Henkez, då vet vi det. | |
| Jerry: Swift som för övrigt är väldigt bra att köra, jag ska prova nya sport när den kommer, inte mesta hästkrafter men som ni vet är det inte alltid det viktigaste för att få uppleva sann körglädje... | |
| Jag tycker nya 1-serien är riktigt snygg, dessutom har kvalitetskänslan blivit riktigt hög på inredningen. Jag gillar dessutom förra 1-seriens utseende. Den hade en egen identitet. | |
| onehp: ja nya swiften är riktigt trevligt.. har kollat på en vanlig 95hästars swift och 120 000kr för en helt ny bil är inte så farligt.. | |
|
sett den i verkligheten nu också. får väl vara villig att medge att den ser bättre ut än på bild. det var ju iochförsig tur det! bakänden är knappast lyckad oavsett... BMW - Allt annat orsakar illamående. |
|
| Länk den blir ju lite snyggare med ac-schnitzers paket,, gillar itne hela paketet men vissa detaljer var riktigt fina | |
| Länk bättre bilder | |
| Länk fifth gear testar nya 1:an | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.