|
|
|
|---|---|
![]() 8 E93 325 cab -07 spanskreg
E93 320d cab -09 pendlarbil Chrysler 300C touring projektbil Kia Sorento GT-Linen -18 familjebilen |
Hej! Jag håller på att rekonda "grannens" E61:a. Den har kondens i poitionsljusen fram. Finns det någon här som löst problemet med detta? På BMW säger dom bara att "det e`så på alla". MVH Jocke X-iting cars Uddevalla över 40. Men leker fortfarande med bilar: |
|
Hade också kondens på mina båda men det har försvunnit faktiskt. Nä rjag köpte bilen och lade märke till samma sak fick jag precis samma svar som dig. Sorligt får jag säga att ett så stort och respekterat bilmärke sköter sitt på detta vis. Mitt förtroende har minst sagt gått ner till botten för BMW. Dem gör inget för att ta hand om sina kunder, speciellt när problem uppstår. Därför blir det ingen BMW nästa gång i alla fall för jag har ledsnat ordentligt nu. |
|
![]() 8 E93 325 cab -07 spanskreg
E93 320d cab -09 pendlarbil Chrysler 300C touring projektbil Kia Sorento GT-Linen -18 familjebilen |
Ja det är RIKTIGT Dåligt!! Funderar själv på att byta till BMW E61. men tror nog jag behåller min Volvo ett tag till. Så vill man ju inte bli bemött. MVH Jocke |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.