|
|
|
|---|---|
|
Såg det här på nyheterna nyss att två o personer omkommit. Det är en estorilblå cab, M3? R.I.P :( Länk | |
| Usch : ( hemskt när man ser sånt , | |
|
Spelar det någon roll? /// |
|
| Spelar det någon roll om det är en m3? | |
|
Kanske nån från det här forumet? |
|
| Mugellorot: nä, inte färgen heller. | |
| De skriver ofta när det kommer ut en Estorilblå till försäljning att det är 1 av 3 i landet varav en är en cab. 2 Coupéer kvar då. Onödigt vetande. Mest synd om de 2 som dog. :( | |
|
Det är/var en av två Sv-sålda M3 Cabrio-03 uttagna 02. Jag såg detta ex för några veckor sedan i Everöd som ligger söder om Kristianstad. Otäckt både gällande området (har kört där mååånga gånger) och bilen. R.I.P Stephan |
|
|
Trodde det här var ett forum för frågor och funderingar om bilarna inget symöte för skvallersugna men jag kan ju ha fel |
|
|
jag syftade på att bilen var estoril om någon kände till vilken det hänt då Det är en ovanlig färg, jag menade inte att det var synd om bilen givetvis!! Otroligt tråkigt när sådant händer :( |
|
|
jag syftade på att bilen var estoril om någon kände till vilken det hänt då Det är en ovanlig färg, jag menade inte att det var synd om bilen givetvis!! Otroligt tråkigt när sådant händer :( |
|
|
Det ser ut att vara en m3 om man kollar på bromsarna. R.I.P |
|
|
Den bilen har jag trånat efter i nn månad.. Jag frågade honom t.o.m om han ville sälja när han körde raggrrundor i kristianstad för nån helg sedan.... Svårt att förstå att saker och ting kan ändras så snabbt.... Rip |
|
Gee |
Oerhört tragiskt när sånt händer, R.I.P Det var inte den här? Länk Frågade han för ca 1-2 månader sedan om han ville sälja. |
Gee |
Såg nu i gästboken att det var han. Vila i frid. |
|
Vidrigt vilken tragisk olycka! R.I.P Skrivit lite med han på garaget, sånt man inte tror kan hända=( M3 CAB -03 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.