|
|
|
|---|---|
|
En polare till mig kände på mina Bakvagns busstningar och sa att dom är "slut". Hur kan jag få reda på detta när jag kör bilen? Vad kan det kosta att få en verksdat att fixa det? Nya Bakvagns busstningar kostar 500kr st tror jag? Bilen är avställd. Så jag flyttade bilen till en verkstad, när jag körde så vängde jag men det tog ett tag innan bilen svängde med! Och då ryckte det i ratten, och bilen svängde, vad kan detta va fär fel? Är det att nån mutter i ratten sitter löst eller kan det va framvagns inställningarna? Är tacksam för svar. / Jonte | |
| Vad jag vet så kostar dom 320kr på BMW. OM du ska byta dom hos BMW kostar det 1500-1700kr med bussningarna. | |
|
Ska lämna in min hos JWR på Onsdag för just byta av detta. Får betala 1500.- inklusive mtrl. Verkar vara vanligt "fel" Kimpa Nöjd med Gävle träffen !!! 15.09 på 402m 31.39 slalombanan |
|
|
Nåcon som vet vad hårdare bussningar bak kostar? Bayerische Motoren Werke |
|
|
Kimpa328.....Jo det verkar vara ett ganska vanligt fel, jag har hört att ifall man gasar och burnar möe så behöver man bytta detta en gång om året iallafall.. Kanske e rätt det? Ha det! / Jonte |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.