|
|
|
|---|---|
|
Själva fläkten går lite ojämt i mellanåt, speciellt på dom lägre hastigheterna. Även när man har fullt tryck på fläkten tycker inte den blåser lika mycket som det borde göra. Misstänker att det kan bero på denna del Länk vad tror ni? Sen är det även så att kylan fördelas lite konstigt in i kupén. Märks tydligast när man har ACn igång. Luftutblåset vid förardörren blir luften riktigt kall, för att sen i mitten bli lite sådär kallt och mot andra sidan inte kallt alls i huvetaget. Vad tror ni det kan bero på? | |
| du e nog helt rätt ute, dax att byta fläktmotståndet! (skulle jag tro) min gick lite upp o ner i varvtal! nu funkar den perfekt. | |
|
Jo vad det gäller själva fläkten är jag väl ganska så säker då jag bytt denna del på en tidigare bil då fläkten gav upp helt till slut. Är dock det senare problemet som jag inte alls förstår mig på vad det kan bero på? |
|
|
Om man hade haft en 2-zons klima kunde de ju varit att ena inloppet hade hängt sig eller liknande, men har ju bara en 1-zons nu. Nåt tips på vart man kan börja leta någonstans? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.