|
|
|
|---|---|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Såg en grå sådan E34 på en närbelägen badplats igår. Lite nyfiken vad det är för nåt. En stylingprodukt med "hallaballovinge" eller en värsting maskin?? som går som den ser ut. MVH Hasso |
|
Ujj, har strandraggarna börjat åka S5:a nu? Trodde de föredrog saker utan tak eller sådana däringa DKW semlor. :D :D Om det var en E34:a så borde det välan kunna vara AC Schnitzers 3,6:a (eller är det 3,7 den är??) med 300 hk. Det är gamla klassikerna M30 som de borrar lite och modifierar toppen på tror jag. Swe-Boy här på forumet har en S7:a (toksnygg :) med samma motor och kanske vet mer. Körde en S7:a här i Örebro, var en kille bakom Eyravallen som ville sälja och kunde tänka sig att ta min trimmade 245 TIC i inbyte (tosse! :) men affären blev inte av pga. barkbrödsekonomi i min plånbok. Trevlig bil i alla fall! Tack för den stämningsfulla bilden på M6:an, jag ska redigera in ett par BBS kryssekersplitt eller Alpina fälgar på skönheten, sen åker hon upp som skrivbordsunderlägg! ;D Hmmm... vi kanske kan få honom att skruva på fälgarna jag har liggandes, ta 12 superkort och göra en kalender som vi säljer till E24 fetischister?!? Stora affärer på G! Känner du killen?? Temporär signatur: Årets bakrutedekal? "Vissa kallar det lyx, vi brukar kalla det _Volvo Original_!" :D :D :D Standard signatur: <- Old BMW's never die... but when they do, they go straight to heaven! -> |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
En värsting vagn mao då,en av de få ggr som jag missat kameran så klart. Redarn: you got mail. MVH Hasso |
|
E24 porr kalender Ja tack!!!!! Blir rent till mig varje gång jag servar bilen hos min hovmekaniker Jarls bilservice....ty han har en B7 Turbo -82 står i sin hall ( Stens egen, ej till salu....) |
|
|
Gasar-Magnus, Jag kan bara hålla med dig. Den B7 Turbo coupén som Sten har är ruskigt läcker. Jag brukar själv stå och glo på den när jag är där. BMW CS 3909/530iA+chip(BSR) |
|
| Det förklarar ju att det finns dregelpölar där redan innan min ankomst...hehehehe | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.