|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Vad säger panelen om denna? Länk - Dyr och kanske inte bästa färgen... + Unik historik, bra utrustning och låga mil | |
|
Fantastiskt tycker jag! + Fin färg & prisvärd! + Unik historik, bra utrustning och låga mil Köpläge för entusiasten. |
|
|
Jämfört med vad många andra annonserar sina M3:or för så känns inte denna speciellt dyr framförallt då utbudet av riktigt lågmilade M3:or börjar bli mindre och mindre. Färgen är speciell och passar utmärkt på en välskött lågmilare för att sticka ut lite. ___ //Ulf |
|
|
Ruggigt dåliga bilder, som verkligen inte gör färgen rättvisa. Den färgen är grym i verkligheten, absolut en av dom snyggaste till M3:an. Visst är den kanske "dyr", men som andra skrivit jämför man med utbudet så tycker jag också snarare att den ligger bra i pris. Ser riktigt fin ut med. /a |
|
| vad är det som är unikt i historien? | |
|
1 ägare? Tycker priset ändå är rimligt när man börjar jämföra. |
|
| Länk Länk | |
| Flera close-ups på vänstersidan och inte en enda på högersidan. Slarv, eller? När jag hade mailväxling med honom för kanske ett år sedan svarade han osakligt (okunnigt?) på några av mina invändningar. Inte hela världen kanske, men ändå störande när man har så maffiga ambitioner som firman har. | |
|
Nån på forumet som köpte denna? ///M. Pedersen |
|
|
Öhh, samma bil? Länk Mvh Markuz |
|
|
såg de med... Garanterat samma bil! Måste vara köpt i spekulation eller så va det ngt knas med bilen? |
|
|
Vad var priset i den första annonsen? ___ //Ulf |
|
| Blagge: är det din gamla? Din gamla såldes ju till norra Sverige för något år sedan, har den hamnat i hbg nu? | |
|
Filip: Det är inte den. Den i Hbg heter UHZ99x och Blagges hette TGBxxx har jag för mig. Den i Hbg har endast haft en ägare innan "Mikael" Ulf: Jag tror det var 289k ///M. Pedersen |
|
|
Filip: Det är inte den. Den i Hbg heter UHZ99x och Blagges hette TGBxxx har jag för mig. Den i Hbg har endast haft en ägare innan "Mikael" Ulf: Jag tror det var 289k ///M. Pedersen |
|
|
285 000 skulle Shiftgear ha för bilen. |
|
| Om inte e92 lockat så mycket så skulle man slagit till! | |
| Hur många lågmilade laguns seca blå finns det i Sverige nu då? 3 st? Shiftgears, helsingborg och blagges gamla? | |
| Länk | |
| Färgen är väl så gräsligt ful, därför vill inte ägarna åka runt och bli sedda i bilen. Där av många lågmilade lagunaseca M3-er *haha* | |
|
Filip: Shiftgear och den i Hbg är samma bil. ///M. Pedersen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.