|
|
|
|---|---|
|
Låg och kollade på tv-shop för en stund sen och såg reklamen för Hydrowax. Är det någon som har provat denna produkt? För det verkar ju otroligt att man bara sprutar på och så är bilen vaxad och klar, behöver inte tvätta bilen först!!! Inte för att jag tror på sånt här! Ska det vara på det viset?! | |
| Tror du på att man kan bli av med sina "love handles" med hjälp av en liten rem som man spänner runt midjan? Har du testat en "skruvkniv" på en gurka nångång? Har du stekt ägg på din nyvaxade motorhuv? Nej, det allra mest som säljs på TV-shop är ren dynga och det skulle förvåna mig mycket om Hydrowax är bättre än Barnängens barntvål, när det kommer till kritan. | |
|
jag menade mer om det var någon som hade gått på det där snacket alltså? jag har faktiskt testat en skruvkniv på en gurka för många många års sedan och jag kan säga att det fungerar fint! |
|
|
Jag låg hemma en dag och hade tråkigt, kollade på TV-shop... ang det där bältet man sätter runt midjan, med elektroniska impulser som ska få musklerna att dra ihop sig... tänkt, avafan, beställde en sån... funkade gjorde det INTE, ont så in i helvete var vad det gjorde... som tur är så har man ju 30 dagars returrätt... skickade tillbaks skiten.. iofs kostade det mig frakten, men ändå.. Slutsats; jag tror inte på något som dom säljer :) |
|
|
Måste nog hålla med SunKi när han skriver att han inte tror på något de säljer. De är ju inte kända för att marknadsföra de bästa och mest högkvalitativa produkterna precis. Därmed inte sagt att vissa produkter kan vara hyffsade. Vaxet "liquid lustre" var väl inte helt dåligt vid Bilsports vaxtest, även om det var långt ifrån överlägset som man ville påskina på TV. Men rena mirakelprodukter skall man nog vara VÄLDIGT skeptisk till! Mvh |
|
Ras.mus |
Tjejen köpte oxå ett sånt där kroppselstängsel! Jag provade... Man fick skruva upp spänningen en hel del för att musklerna skulle dra ihop sig, men visst gjorde de det!! Men å andra sidan blev man så öm i skinnet... Skickade tebax den med... Så köper ni en sån så är den garanterat begagnad! De har säkert bara ett hundratal som går runt... :o) |
|
Det är inte mycket att ha av det som de säljer. Vet andra som har köpt produkter och sedan varit missnöjda. //Schnitzer |
|
|
Ideén e kanske att de ska tjäna en massa på frakten av dom som betalar tillbaka?? =) Finns på icq: 60288954 |
|
|
Hmm Var det inte en biltidning som skulle spräcka ballongen om något mirakel medel för oljan. Dom behandlade motorn , släpte ut motoroljan , tankade 7liter och började färden. Den slutade med bränsle stopp och inte motorras. Man skall vara skeptisk men inte för mycket. Det var inte länge sedan det endast fanns hårdvaxer med dess fördelar. Vaxa bilen en gång i månaden med dessa gamla vaxer och bli av med handtagen utan el! PS Det finns skitvaxer som kommer bra till i många tester tex Sonax och Turtles. Har Sonax på bilen och efter varje regn har jag torkfläckar på bilen , skall vaxa över skiten så fort jag får tid. Använde något Turtles vax på insidan fälgen för minska grusbeläggning (vilket jag inte hade problem med ifjol utan vax men ville vara ordentlig iår) efter två kilometer på torr grusväg var fälgen full med grusbeläggning. Såg sedan testet på Plus , där de kom fram till att samma vax drog till sig smuts! W |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.