|
|
|
|---|---|
|
Tja har föröskt att hitta info om byte av bara täningslåset på E39 men hittar bara info om byte av hela rattlåset. Har förstått att man ska vrida till radio läge men sen hur får man ut det ? Tacksam för svar Mvh Emil | |
|
Kom på en sak till kan jag köpa på skroten å bara byta cylinder med nya nycklar ? Angånde frågan ovanför så hitta jag info på youtube men vill gärna ha svar på om de måste kodas om med nycklar. Mvh Emil |
|
|
Har pratat med Bmw Novation det går inte att köpa cylinder med nyckel på skroten å bara montera i utan problem. Men beställde en ny lås cylinder för 830:- tar ca 4 dar att få hem då passar det org nyckel som man redan har. För att få ut lås cylindern köpte jag hårnål å gjorde exakt som den här filmen Länk Kan va bra info för dom som får problem desutom billigare att köpa ny en skroten om man inte behöver själva rattlåset med de kollade jag inte pris på nytt. Ha de gött..... |
|
|
Nu har det nya problemet uppståt har kört i en vecka efter bytet av låset. Idag hoppa larmet igång när jag va inne när jag kommer ut lyser allt igen precis som när täninglåset va trasigt. Så fick koppla ur batterit. Kan det va el kontakten bakom täninglåset som är nåt knas med den här gången? Mvh Emil |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.