AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
2.115

Z3 coupe förbättra högtalare

Ni
307
Nicklas_A
M3 e46 - 03 LSB

e91 325i M-sport - 07 (såld)
e46 325ci M-tech II 04 (såld)
Z3 coupe 2.8 M-sport (såld)
Hej har sökt runt och även skrivit inlägg i bilstereo forumet utan vidare resultat så testar en gång hos er Z männsikor. Vill förbättra ljudet i min nyköpta z3 coupe så att den låter lite bättre än en köksradio, sitter en pioneer 4x50 watts huvudenhet och det är den jag tänk driva det med. Hur har ni gjort för att förbättra ljudet i era? är inte intresserad av att dra slutsteg eller slänga in baslådor, är inte speciellt ljud intresserad men vill få det lite bättre än vad det är nu iaf tacksam för tips
Z3
442
Z3kent
Z4 coupe 3.0si -07
Jag bytte högtalare till bättre fabrikat i min roadster men de lät som en köksradio ändå BMW tog det åt sig för det väldig skillnad på Z4 HIFI system proffessional. Ska du få bra ljud är det stor ombyggnad som gäller gissar jag. Lycka till. //Z3kent
Ni
307
Nicklas_A
M3 e46 - 03 LSB

e91 325i M-sport - 07 (såld)
e46 325ci M-tech II 04 (såld)
Z3 coupe 2.8 M-sport (såld)
ok låter ju otroligt skumt, bytte du huvudenhet också då eller hade du bmw´s orginal?
Z3
442
Z3kent
Z4 coupe 3.0si -07
Hej! Jag hade som du Pionerer 4x50W huvudenhet. De sitter högtalare bakom stolarna på roadstern de blir täckta av stolsryggarna hade original inte Harman Kardon paketet kanske hade blivit bättre med det?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.