|
|
|
|---|---|
|
Hejsan jag har problem med att min 525 larma precis helatiden. Det spelaringenroll om det blåser regnar el e solsken. Någon som haft liknande problem? Kan man sänka känsligheten el nåt på rörelse detector/glaskrosssensor? Mvh Daniel | |
|
Min larmar när grannens R32:a startar och kör iväg, synd att han är så morgonpigg bara :§ Så de verkar vara känsliga, vid vissa tillfällen har min också startat larmet helt utan anledning och ibland när ett flygplan åker över.. Jag stänger alltid av rörelsesensorn på bilfärjor, många BMW- ägare får gå ned på bildäck och stänga av sina larm.. Men jag har inte gjort något åt det då det än så länge är sporadiskt och grannen har bytt bil ;-) Någon annan som vet om det går att justera? D |
|
| Det är extremt irriterande när jag kommer ut ur affären så står den o blinkar och när den står på garageuppfarten likaså. | |
|
Det låter som om sensorns i kupén har ballat ur. Kan du få den undersökt? En BMW ÅF kan naturligtvis göra det, men det kostar nog en slant... ---- BMW CS #6212 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.