|
|
|
|---|---|
| För 350-400tkr | |
|
Tittar man bara på årsmodell, mil och pris så borde ju denna Länk ligga bra till men vet inte om handlaren är seriös eller ej. Annars så känns det de mest prisvärda just nu är några Touringar för 370-380' men det kanske inte är intressant? ___ //Ulf |
|
|
Vad tror AP om den här bilen? 6ägare sv-såld prissänkt från 379tkr. Länk |
|
| Tycker det är fascinerande hur sådana här bilar lyckas få ihop så många ägare på så kort tid. | |
| Tror många vill testa dem, sen tröttnar de på de höga driftkostnaderna..? | |
|
C.Ek: känner eller känner till en del som har rejält gott om pengar och många av dessa har dyra bilar och byter relativt ofta. Hade jag haft ritkigt gott om pengar hade jag också bytt bil betydligt oftare. ___ //Ulf |
|
| Man får ju kolla vad det är för ägare på bilen, av dom 6 ägarna är det säkerligen några som är bilfirmor så antalet verkliga brukare kanske bara är 3-4 stycken. | |
|
Länk Denna skulle nog jag slå till på. Svensksåld, 6000mil, finaste färgen tycker jag! Mvh Mathias |
|
|
Den är snygg men priset bör ändå ner något. 369' för en 05:a är för mycket. Går att hitta 07-08 Premium Selection i Tyskland med samma mil som man kan ha hemma för under 400' Min grannes bekant har försökt sälja sin sv-sålda 05:a som rullat 8' mil. Tror det sista annonspriset var kring 330' men han fick inte den såld och det slutade med att han bytte in den och fick kring 310'. ___ //Ulf |
|
|
Det går säkert att få ner priset också skulle jag tro, det säljs ju nästan ingen M5 E60 just nu som det ser ut. Var av en händelse inne på Älvdalens bil och kikade på denna Länk. Tyckte den såg bra ut för att ha gått över 10k. Man borde inte förlora så mycket på en sån bil om man inte kör alltför långt och behåller den ett par tre år. Tycker för övrigt att det är köpläge på E60 M5 just nu! Finns ju ingen bil i denna prisklass som kan konkurera. Mvh Mathias |
|
|
Håller med tattern om att M5:an känns mycket prisvärd just nu. Den har ju egentligen bara två fel, bakdörrarna:) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.