|
|
|
|---|---|
|
Har hugg på en (förmodat) fin 96:a 318 cab som gått 20.000 mil. Hur står sig den motorn efter många mil? Ska jag välja annan bil? | |
| Hur är skicket på själva bilen? | |
|
Har bara sett bilder - det är i Tyskland. Är på väg ner till Alperna på semester och tänkte passa på om jag hittar en fin, billig E36:a cab. Ser fin ut på bilderna och hyfsat utrustad. Saknar sportstolar, tyvärr, men har å andra sidan fin elcab. |
|
|
Personligen tycker jag inte du ska vara rädd för antal mil om den bara är servad som den ska. Anser själv att det är bättre att köpa bil där nere för de har relativt långt till sina jobb och bilarna får alltid gå varma ordentligt. Är bilen bara i fint skick och du känner att pengen är den rätta hade jag köpt den. Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
|
Clintan66. Långt till sina jobb? Tyskland är till ytan mindre än Sverige men har nästan tio gånger så stor befolkning = ganska exakt tio gånger så många invånare per km2. I detta fall tror jag snarare att bilarna inte går varma till och från jobbet. Av en tysk (f.d.) granne har jag också hört att lågmilare är mer vanligt av just den anledningen, och att man därför också inte automatiskt ska se alla lågmilade tyska bilar som mätar-skruvade. Annars håller jag med, skick är betydligt viktigare än miltal! ------ BMW CS #04839 BMW SC #385 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.