AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.542

Någon info om denna M3a?

M_
467
M_Tech
Bmw 540IA Msport -18
Hej,

Finns det någon info om denna Bmw E46 M3?
Länk

Han kunde släppa den för 200,000kr ska man pruta mer lr är det ett bra pris?

Mvh
M3
168
M3blackpearl
A6 2,0TDI Avant -12
A3 1,9TDI Sportback -09
Känner inte till något om bilen. Borde därför vara tyst...men...

Köper du bilen så plocka av vingen omedelbart, det var det gräsligaste! Men smaken är som baken.

Fjantig som jag är så är jag lite allergisk mot bilar med nurburgring dekaler. Personen i fråga kanske gillar bana, vilket väcker funderingar kring hur vissa slitagedelar mår. T.ex. bussningar.

Är bilen i fint skick så tycker jag 200 000 är ok. Men jag hade inte betalat mer så se till dyra servicear, dåliga däck m.m. är fixat. Finns det dyra utgifter, så pruta mer.

Ta ut en carfax på bilen med tanke på att den är importerad.
Ra
4
Rallylarry
e46 m3 -03
e36 328 -95
lägg på 40 tusen å hämta min lite snabbt,få en svensksåld med få ägare csl lucka dixi system istället ;)
NeZaN
Riktigt fräsch färgkombination med Daytonaviolett och vad ser ut att vara Champagneinredning. Dock var ratten och vingen hemska men sånt går ju alltid att ordna för en ganska billig slant!

/NeZaN

BMWCS Medlem nr: 08109
Visa användare
1.523
b97_knl
F30 318dA SportLine - 12
F11 520dXA Touring - 14
Yamaha XJ6 Diversion F - 12
`Hemska` vingen är BMW-org. `Clubsport` S754A

Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Ratten är ju ok och dessutom Individual men vingen hade jag gärna varit utan trots att det är BMW-org.

Daytonaviolett är ju en klassisk M3-färg som satt på väldigt många E36 men ytterst ovanlig på E46. Alltig kul med en kulör som skiljer sig från det vanliga.

Om allt är som det ska med historiken så känns ju priset bra och tar man sedan bort vingen så har man en riktigt läcker bil.

___
//Ulf
NeZaN
b97_knl

Original betyder inte alltid vackert i allas ögon. Men det är självklart upp till var och en!

Programmer

Ratten hade även jag kunnat leva med, även om den inte faller mig i smaken. Kanske är snyggare i verkligheten när man väl sitter där och kramar om den :)

/NeZaN

BMWCS Medlem nr: 08109
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.