|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Jag har fått erbjudande om att köpa en tysklands importerad 320d touring -04 för 95.000:- - 25,900 mil - Orginal full M-optik - Miljöklassad 2005 (3,200:-/helår i skatt) - Läder/Alcantara inredning - Full M3 inredning med sportstolar och M-inredningen - Fullservad på BMW - Svart - Manuell - 18" fälgar och vinterdäck på orginalfälg - Full utrustad med allt utom taklucka & dragkrok - CD - 6 växlad - Nybes utan anmärkning Vad säger ni? Är det för många bil? Svårsålt sen? Har vill inte gå ner en krona tyvärr =/ /Micke | |
| Jag tycker det är för mycket pengar för en så gammal bil som gått så långt. | |
|
Allrigt, svårt att hitta liknande med mindre bil utan att deras drömmar om pris ska rusa iväg =/ |
|
| Känns helt klart som för dyrt för den bilen. | |
|
Vad är rimligt? Har inte så bra koll på e46orna.. |
|
| Nu är jag väl inte så insatt i vad en diesel "ska" kosta men med dom milen tycker iallafall jag att den borde ner en bit. E46 verkar inte vara nån direkt lättsåld bil heller så det borde finnas utrymme för förhandling. Men är det så att bilen är rätt för dig och i ett bra skick samt att du har tänkt att ha den ett tag så spelar det faktiskt ingen roll om man skulle betala nån tusenlapp extra för att få bilen man vill ha. | |
|
Låter dyrt, du får en svensksåld med mindre mil för samma pengar (dock ej m-inredning...). t.ex. denna Länk /J Surf Or Die!!! |
|
| hur långt kan en sådan diesel gå innan allt börjar gå snett?? | |
| Med rätt skötsel går den väl hur långt som helst... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.