|
|
|
|---|---|
|
Hej. Nån som vet hur mkt det kostar att bänka bilen för att få reda på motoreffekt? Finns det nånting i närheten av Västerås? /Edvard BMW CS # 4503 | |
bmwandreas |
kostar ca 500-1000kr BMW 325 e-30, 6,05 0-100 ,14,2 402m med g-tech. BMW 325 TIC under uppbyggnad. |
|
Tjena. Tackar för svaret. Om nån vet ifall det finns nåt i närheten av Västerås så maila mig gärna. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Det finns en bänk i E-tuna............. Jag bromsade min till 580HK där....... Han har humana priser....... Viby Racing.... 016-91137 //Jesper |
|
|
Jesper_w: är det du som har 633an dubbelturbo i Köping?? D är fegt o släppa gasen! |
|
Gemini__ |
Jesper_W: Fint ljud du har i maskinen din, antar att det var din 633 som jag såg idag. I närheten av Ferrita ung. Ja, det var väl det jag hade att säga... Får önska er alla här på forumet en fortsatt trevlig sommar... |
|
Autokinito sport,Uppsala har rullande landsväg! tel:018-503585 M3-97 |
|
|
Japp det är min bil... Ehh, eller var då jag har sålt den nu!!!!!!!! Gemini!!??? Ehh, bor du i Köping?? Är det möjligen så att du heter Gidlund?? Kul att folk uppskattar bilen, eller det man har gjort... 11,5/200 på 402,33 M......... |
|
eddie |
Nåt ni kan rekomendera till en 525 24v.Lite xtra hästar.. Vad menar ni med BÄNKA??? Montana |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
