|
|
|
|---|---|
|
Onsdagsträffarna i Huskvarna Folkets park är bland de mest välbesökta entusiast bilträffarna i södra Sverige. Här är en bra mix av Europeiska & Amerikanska gammelbilar, nyare entusiastbilar och gatbilar. Onsdagen 29/6 är temat BMW, vi hoppas att så många som möjligt kommer och verkligen manifesterar vilken otrolig bredd vi har på vårt intresse för märket. Träffen börjar vid 18.00 och träff värdarna anvisar plats för BMW, vid 19.00 hålls en kort presentation på scenen av BMW & BMWCS. Välkomna! Länk /Stefan | |
|
Detta får man bara inte missa, ikväll så är det Mercedes som gäller... |
|
| 2 veckor kvar, hoppas på många bimmers | |
|
Det där låter trevligt, jag kommer. Asken |
|
|
Ja Asken, det kommer helt klart bli trevligt. Imorgon Tisdag har vi en liten planerigsträff inför 29/6 på pizzeria Campino kl. 19.00. Vi hälsar alla välkomna. /Stefan |
|
| Vilket väder vi kommer att få, sol ca 28 grader :-)))) | |
| Det kommer att bli kanon, hoppas vi får se många bimmers onsdag :) | |
|
Måste man anmäla bilen om man kommer eller är det bara att köra in ? |
|
| Hampe, ingen anmälan, det är bara att köra in på området. Det kommer att finnas träffvärdar på plats som visar var bilarna ska parkera. | |
| Kommer också om inget i sista minuten hindrar | |
|
Jag kommer förstås också. -Die Entwicklung stoppte bei 30- |
|
| Helt sanslöst vilken dålig timing jag har på allt :( | |
|
Lx släpp det du har o kom över så vi kan träffas igen, det var ett tag sedan..... Vilket väder vi har idag, 25 grader alla redan. |
|
|
Hej. Vilken Succe, 65 Bmw bilar som kom på detta tema. Det var många olika slags Bimmers som kom på detta tema som t ex Barockänglen 502, Z8, 1M, M3 M5 och många fina olika slags Bmw:s Arrangörerna var likna tagna som oss, och sa att det inte varit fler bilar på ngt tema tidigare. Vill tacka alla som kom men speciellt till Asken som kom o var Conferiencier för Bmw Cs Schweden. Vädrets makter var också med oss, men detta måste göras om till nästa år. Mvh Amet |
|
|
Hej på er bmw vänner. Jag kan bara hålla med Amet, helt otroligt vad många fina bimmers det kom idag, hela 65 stycken bmw:s. Det var verkligen godis för ögat :) Det var kanonväder, och allt var på topp, så detta ska vi förståss göra om till nästa år. Tack till alla er som kom idag, och ett speciellt stort tack till vår gode vän Asken, som stod och höll världens proffsigaste tal framme vid podiet. Mvh Maria |
|
|
Mycket trevligt strålande väder,många fina bilar även dom som inte va BMW. (Min fru fick en trevlig 45-årsdag) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.